Τα έξι εκατομμύρια ευρώ αγγίζει η επένδυση της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων ΑΕ, που κατέχει το εμπορικό σήμα «Βίκος», στη νέα της γραμμή παραγωγής στην Petcom Plastics στη BΙ.ΠΕ Ιωαννίνων, καθώς και στην αναβάθμιση δύο της γραμμών παραγωγής στο εργοστάσιο αναψυκτικών στο Καλπάκι Ιωαννίνων. Η επένδυση αφορά την εφαρμογή του μη αποσπώμενου καπακιού στα προϊόντα νερού και αναψυκτικών που παράγει, ένα και πλέον χρόνο πριν την υποχρεωτική εφαρμογή του μέτρου, βάσει των κοινοτικών οδηγιών. Όπως ανέφερε ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, η Βίκος γίνεται η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί το τελευταίας τεχνολογίας GME 30/40 μη αποσπώμενο καπάκι, ενισχύοντας έτσι την διαδικασία της ανακύκλωσης.

Το νέο καπάκι είναι custom σχέδιο, προϊόν εσωτερικού R&D που διήρκησε έναν χρόνο, μπορεί να ανοιγοκλείσει έως και εκατό φορές χωρίς να υποστεί αλλοίωση, ενώ περιέχει 35% λιγότερο πλαστικό από τα συμβατικά καπάκια. Παράλληλα, αυξάνεται η παραγωγική δυναμικότητα των μονάδων της Βίκος, η οποία μπορεί να φτάσει τα 92. 571 πώματα την ώρα. Με την προσθήκη της νέας γραμμής, η Petcom Plastics πλέον διαθέτει 18 γραμμές παραγωγής. Επιπλέον, σύμφωνα με τον κ. Σεπετά, το προϊόν Βίκος Pink Grapefruit μέσα σε ένα χρόνο από το λανσάρισμά του καταγράφει διψήφιο μερίδιο στην κατηγορία του, καταλαμβάνοντας τον Ιανουάριο φέτος τη δεύτερη θέση, με μερίδιο 18,6% (όγκος πωλήσεων), στο σύνολο της αγοράς λιανικής εκτός HoReCa και 18,7% στα σούπερ μάρκετ. Σημειώνεται ότι το 2022 έκλεισε με μερίδιο πωλήσεων (σε όγκο) 13,4% στο σύνολο της λιανικής εκτός μαζικής εστίασης, πίσω από τα Schweppes και Tuborg, και στο 12,3% στην οργανωμένη λιανική, σύμφωνα με την NielsenIQ. Τέλος προανήγγειλε το λανσάρισμα νέων κωδικών εντός του 2023, ειδικότερα στην κατηγορία premium mixers.