Ένα από τα πλέον επιτυχημένα λανσαρίσματα του 2022 στην κατηγορία των τροφίμων και ποτών αποτέλεσε η τηλεοπτική καμπάνια της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε. για το Βίκος Pink Grapefruit με φυσικό μεταλλικό νερό, καθώς μέσα σε λίγους μήνες από την επίσημη προβολή, η κατανάλωση του σχεδόν διπλασιάστηκε, κάνοντας την αγορά να μιλά για το Pink Phenomenon και την εταιρεία να δικαιώνεται για την εμπορική της πολιτική.

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. εισήλθε στην κατηγορία του Pink Grapefruit το 2ο τρίμηνο 2022, όταν η κατανάλωση στο σύνολο της αγοράς αντιστοιχούσε σε 4,061.401* λίτρα. Η καμπάνια «βγήκε στον αέρα» το Μάιο του 2023 κι «έτρεξε» 360ο από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα και το διαδίκτυο, μέχρι τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο και τα social media, παίζοντας καθοριστικό ρόλο στην ξέφρενη πορεία των πωλήσεων, καθώς κατάφερε να επικοινωνήσει τη μοναδικότητα του Βίκος Pink Grapefruit και την υπεροχή του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το μήνυμα ότι το Βίκος Pink Grapefruit είναι το φυσικό μεταλλικό αναψυκτικό που αφυπνίζει τη γιορτινή μας διάθεση όλο το χρόνο και απογειώνει τις αισθήσεις μας ανεξαρτήτως εποχής, ήταν ευδιάκριτο στην καμπάνια, τόσο μέσα από την εικόνα όσο και από τη μουσική που τη συνοδεύει.

Η είσοδος του Βίκος Pink Grapefruit άλλαξε τα δεδομένα της αγοράς, σηματοδοτώντας την αύξηση της συνολικής κατανάλωσης, αλλά και την εκτόξευση των μεριδίων. Μέχρι σήμερα, η πορεία είναι εντυπωσιακή. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία το προϊόν αναπτύσσεται με 102,9%* και το μερίδιο του έχει φτάσει στο 21.4%*

Όπως τονίζει ο διευθυντής πωλήσεων και marketing κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς: «Η επιτυχία που γνώρισε το Pink Grapefruit, αναλογικά με τον χρόνο πρώτης προβολής της τηλεοπτικής καμπάνιας είναι από μόνη της ένα παράδειγμα της δύναμης των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας κι ένα πετυχημένο success story. Μέσα από τη διαφημιστική προβολή θέλαμε να παροτρύνουμε τους καταναλωτές να γνωρίσουν το Βίκος Pink Grapefruit, το νεότερο και πιο παιχνιδιάρικο μέλος της μεγάλης οικογένειας φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών Βίκος και το καταφέραμε με επιτυχία, όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία της κατηγορίας. Το Pink Grapefruit με την υπογραφή και την ποιότητα Βίκος, πρωταγωνιστεί σε κάθε αγορά και σε κάθε περίσταση, κάνοντας το «ροζ» συνώνυμο της απόλαυσης». Στόχος ήταν να δημιουργήσουμε μία ξεχωριστή καμπάνια επικοινωνίας που θα είναι αδιαμφισβήτητα για το «Βίκος Pink Grapefruit» και για κανένα άλλο Pink Grapefruit. Το Pink Grapefruit της Βίκος Α.Ε. δεν θέλει να σε αναβαθμίσει σε κάτι παραπάνω, σε κάτι διαφορετικό. Απλά σου βγάζει προς τα έξω τη γιορτινή και χαρούμενη διάθεση που ήδη έχεις. Το Βίκος Pink Grapefruit, το πιο ανατρεπτικό αναψυκτικό της μεγάλης οικογένειας των φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών Βίκος ήρθε για να κάνει τη διαφορά. Η μοναδική του γεύση είναι πηγή δροσιάς κι απόλαυσης, αλλά και πρόσκληση σε ένα ταξίδι αισθήσεων.

Σήμερα, το Βίκος Pink Grapefruit, εξακολουθεί να ενθουσιάζει τους καταναλωτές με την ιδιαίτερη γεύση, το πλούσιο άρωμα και την ευφάνταστη συσκευασία του, διαγράφοντας μία εντυπωσιακή ανοδική πορεία.