Η Βίκος διατηρεί την πρωτοκαθεδρία στην αγορά φυσικού μεταλλικού νερού με μερίδιο 20,4%. Το 2024, η συνολική αγορά αυξήθηκε κατά 10,2%, ενώ η Βίκος σημείωσε άνοδο 18,7%, οδηγώντας την κατηγορία.
Συνολικά, διακινήθηκαν 30 εκατ. επιπλέον λίτρα σε σχέση με το 2022, εκ των οποίων 20 εκατ. στο οργανωμένο λιανεμπόριο και 10 εκατ. στη μικρή λιανική. Τα στοιχεία παρουσιάστηκαν στις 7 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο της HORECA, από την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων – Βίκος.
Σύμφωνα με έρευνα της NielsenIQ, η Βίκος Cola κατέγραψε άνοδο 1%, φτάνοντας μερίδιο 6,7%, με ετήσια ανάπτυξη 14,5%. Το Βίκος Pink Grapefruit εκτοξεύθηκε κατά 121,74%, οδηγώντας σε ξεχωριστή καταγραφή των mixers, τα οποία συνολικά αυξήθηκαν κατά 38,12%. Τα προϊόντα βρίσκονται πλέον σε αλουμινένιες συσκευασίες, μαζί με τους νέους κωδικούς Βίκος Cool Tea.
Σύντομα, αναμένεται νέα εξωτική γεύση τσαγιού. Παράλληλα, το 2025 ολοκληρώνεται η κατασκευή αποθήκης 12.000 τ.μ. στο Καλπάκι, ενώ έχουν εκδοθεί άδειες για νέες γραμμές παραγωγής εμφιαλωμένου νερού.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter