Σε σημεία εστίασης, αλλά και στο λιανεμπόριο βρίσκονται τα έτοιμα γεύματα «special Greatings Premium Cuisine» της Αφοί Κομπατσιάρη ΑΕ Αμάλθεια. Όπως ανέφερε ο διευθυντής παραγωγής για τη βόρεια Ελλάδα, Νίκος Καραναστάσης στο FOODReporter, η εταιρεία μπορεί να υλοποιήσει και λύσεις ιδιωτικής ετικέτας στο έτοιμο γεύμα, καθ’ όσον διατηρεί ήδη συνεργασίες στον συγκεκριμένο τομέα με τρεις αλυσίδες σούπερ μάρκετ του εξωτερικού.

Άλλωστε, η σειρά «special Greatings Premium Cuisine» συμπεριέλαβε γεύματα με vegan προϊόντα, τα οποία παρουσιάστηκαν στη food Expo 2023 για πρώτη φορά. «Αποτελούν premium σειρά προϊόντων, σε ελληνικές παραδοσιακές γεύσεις, χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά, με την προσθήκη εξαιρετικά παρθένου ελαιολάδου και εκπροσωπούν έναν δεύτερο τομέα δραστηριότητας της εταιρείας, στον οποίο η Αφοί Κομπατσιάρη ΑΕ στράφηκε πριν από επτά χρόνια για πρώτη φορά», συμπλήρωσε ο κ. Καραναστάσης.

Η φιλοσοφία και οι ιδιαιτερότητες της μαζικής σίτισης
Το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου, άνω του 90%, της Αφοί Κομπατσιάρη αφορά τη φιλοσοφία μαζικής εστίασης και σίτισης προς νοσοκομεία, σχολεία, Πανεπιστήμια κι ακόμη, άλλες δομές, όπως, για παράδειγμα, οι προσφυγικές. Η εταιρεία αναλαμβάνει επίσης τη διαχείριση εστιατορίων και κυλικείων και στο σύνολο, σιτίζει πλέον περισσότερα από 100.000 άτομα στην Ελλάδα. «Η αύξηση του σιτηρεσίου εγκρίθηκε σε κάποια συμβόλαια ανά φορέα και αυτό ήρθε με καθυστέρηση, εντός του 2023.

Πρόκειται για αύξηση κατά μέσο όρο από €1,87 ανά μερίδα σε €2,00, για το ατομικό σιτηρέσιο, που μεταφράζεται σε αύξηση της τάξης του 6,95%», διευκρίνισε ως προς την κύρια δραστηριότητα της Αφοί Κομπατσιάρη ΑΕ ο Νίκος Καραναστάσης. Τέλος, «διάφορα συμβόλαια είχαν τεθεί σε αναστολή λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού το 2021, οπότε δεν μπορούμε να μιλήσουμε με ασφάλεια για σύγκριση οικονομικών δεδομένων της περσινής χρονιάς με την προπέρσινη», επισήμανε ο κ. Καραναστάσης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter