Ποδαρικό στο καλοκαίρι έκανε η βότκα Stoli (γνωστό «χαϊδευτικό» του Stolichnaya), η οποία διανέμεται από την Β. Σ. Καρούλιας ΑΒΕΕΠ, σε όλα τα κανάλια. Το νέο σύνθημα που κυριαρχεί είναι το «The Spirit of Change». Το σύνθημα που ρίχνει τα «φώτα» στο ολικό rebranding που ολοκληρώθηκε στη φιάλη και την ετικέτα της βότκας Stoli, έχοντας ξεκινήσει ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο, δηλαδή αμέσως μετά το τέλος της περσινής σεζόν.

Πέρα από την κλασική γεύση, που έχει και τα περισσότερα σημεία διάθεσης, ως rebranded πλέον επαναλανσάρονται στο κοινό τους και οι βότκες με άρωμα της ίδιας σειράς Stoli: Με βατόμουρο (Stoli raspberry), με βανίλια (Stoli vanilla), με κίτρο (Stoli artisanal citrus) και με αλατισμένη καραμέλα (Stoli salted caramel). Σε επίπεδο προτάσεων προς barista, η Β. Σ. Καρούλιας αναμένεται να οργανώσει και επόμενα events που αφορούν και τον συνδυασμό κωδικών της σειράς Stoli, σε κοκτέιλ, παρέα με τα premium αναψυκτικά Oz Artisanal Beverages, τα οποία εισάγει επίσης η εταιρεία και προωθούνται μαζί προς όλα τα σημεία Ho.Re.Ca.

Στόχος η αναγνωρισιμότητα του rebranding της σειράς Stoli
Το FOODReporter μίλησε με τον Senior Brand Manager της Β. Σ. Καρούλιας, Δημήτρη Ανδρέου και εκείνος επιβεβαίωσε πως η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της σειράς Stoli μετά το rebranding, μαζί με την προβολή των ποιοτικών χαρακτηριστικών της σειράς βότκας, αποτελεί τη βασική προτεραιότητα της εταιρείας ως προς τα «σκληρά» ποτά στο τρέχον χρονικό διάστημα.
Ακόμη, ο κ. Ανδρέου αποκάλυψε ότι μέσα στο επόμενο δίμηνο η Β. Σ. Καρούλιας αναμένεται να λανσάρει τρία νέα spirits, που θα προστεθούν στο πλούσιο portfolio της. «Ο τουρισμός αποτελεί και φέτος μεγάλη ευκαιρία και σημαντικό στόχο, εφόσον θα κινηθεί αυξημένος σε σχέση με πέρσι, όπως δείχνουν τα πρώτα στοιχεία», πρόσθεσε ο κ. Ανδρέου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter