Η Upfield είναι η πρώτη εταιρεία τροφίμων που δημοσιεύει στοιχεία «εξοικονόμησης εκπομπών CO2», δείχνοντας πως οι καταναλωτές κι οι επαγγελματίες της εστίασης, που προτίμησαν τα δικά της φυτικά spreads αντί για βούτυρο γάλακτος, συνέβαλλαν στην αποφυγή εκπομπών άνω των 6 εκατ. τόνων ισοδυνάμου CO2 στη διάρκεια του 2020. Ανάλογη αποφυγή ενός τέτοιου μεγέθους ρύπων θα είχε επιτευχθεί με την καλλιέργεια 100 εκατομμυρίων δενδρυλλίων, σε διάστημα δεκαετίας. H εκτίμηση της εξοικονόμησης των εκπομπών έγινε βάσει στοιχείων ανάλυσης του κύκλου ζωής των προϊόντων της και των πωλήσεών τους, στο πλαίσιο της φιλοδοξίας της Upfield να πετύχει «better than net zero» εκπομπές άνθρακα ως το 2050.