Στις 25 Σεπτεμβρίου η Unilever ανακοίνωσε ότι κατέθεσε προσφορά εξαγοράς της κατηγορίας των προϊόντων προσωπικής φροντίδας της εταιρείας Sara Lee. Ο Paul Polman, CEO της Unilever, τόνισε ότι τα προϊόντα της Sara Lee ταιριάζουν απόλυτα με το ήδη υπάρχον πορτοφόλιο της Unilever και θα προσφέρουν μια δυναμική σημαντικής ανάπτυξης της εταιρείας. Η πρόταση αφορούσε σε ποσό 1,28 εκατ. ευρώ και θα πρέπει να εξασφαλίσει την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών, ενώ οι εταιρείες θα έχουν διαβουλεύσεις με τα συμβούλια των υπαλλήλων στην Ευρώπη.  Μεταξύ των σημάτων που αποκτά με αυτή την εξαγορά η Unilever συγκαταλέγονται τα Sanex και Radox.

‘Οπως δήλωσε ο CEO της Unilever, ο τομέας της προσωπικής περιποίησης και υγιεινής είναι στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της εταιρείας. Με την εξαγορά αυτή, η εταιρεία ενισχύει τη γκάμα των προϊόντων που προσφέρει στη Δυτική Ευρώπη αλλά και την Ασία. Ο Vindi Banga, πρόεδρος του τμήματος foods, home & personal care της Unilever, πρόσθεσε: “Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που έχουμε τη δυνατότητα να εξαγοράσουμε τόσο δυνατές μάρκες, οι οποίες θα μας βοηθήσουν να ισχυροποιήσουμε τη διεθνή ηγετική μας θέση στους τομείς της περιποίησης προσώπου και των αποσμητικών. Οι συγκεκριμένες μάρκες αποτελούν ένα ιδανικό συμπλήρωμα στο ήδη υπάρχον πορτφόλιο της Unilever, στο οποίο περιλαμβάνονται μάρκες όπως το Dove, το Axe και το Rexona.

Για τη Sara Lee, η κίνηση της πώλησης των συγκεκριμένων τομέων εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο της διευθύνουσας συμβούλου, Μπρέντα Μπαρνς, να εστιάσει στις μονάδες καφέ και τροφίμων.