«Στη Food Expo 2024 φέρνουμε την ολοκληρωμένη γκάμα των προϊόντων μας, που καλύπτει όλες τις ανάγκες της αγοράς Ho.Re.Ca. Ειδικά φέτος, παρουσιάζουμε το χαλλούμι ΠΟΠ Κουρούσιης, σε συσκευασίες σταθερού βάρους 225g και 550g» ανέφερε στο FOODReporter ο Γιώργος Αντωνακάκης, Brand Manager «Τυράς» στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία.

Επιπλέον, παρουσιάστηκε και η νέα προσθήκη στο κωδικολόγιο των γιαουρτιών, το στραγγιστό γιαούρτι 5% σε συσκευασία 5kg. «Η Τυράς απευθύνεται στην αγορά Ho.Re.Ca. και το 2023 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για εμάς. Προσμένουμε να συνεχιστεί η ανάπτυξη και το 2024 για το brand αλλά και συνολικά για την εταιρεία μας» σχολίασε ο κ. Αντωνακάκης.

Όσον αφορά στα άμεσα μελλοντικά πλάνα του brand, προγραμματίζεται να μπει σε μια νέα κατηγορία προϊόντων, η οποία ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς. Αναφορικά, το όραμα και ο στόχος της Ελληνικά Γαλακτοκομεία είναι η παραγωγή και η παροχή μιας μεγάλης ποικιλίας τυροκομικών και γαλακτοκομικών προϊόντων άριστης ποιότητας και γεύσης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter