Το Twitter χρησιμοποίησε η Makro στη M. Βρετανία για να προωθήσει προϊόντα της την περίοδο των χριστουγεννιάτικων εορτών.

[Μ. Βρετανία] Η αλυσίδα cash & carry κάλεσε τους πελάτες της να προτείνουν τις δικές τους τιμές για προϊόντα της, προωθώντας τις προσφορές της μέσω του Twitter στους γνωστούς τους, ενώ πρότειναν τη δική τους τιμή αγοράς. Ο υπεύθυνος πελατών της αλυσίδας, Mark Copeland, δήλωσε πως με την προωθητική ενέργεια Tweet a Price η Makro είχε τη δυνατότητα να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα ακόμη πιο κερδοφόρων αγορών με εκπτώσεις που έφθαναν μέχρι και 50%.