Το τσίπουρο Αρόδο είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στο ανανεωμένο “all around the clock” portfolio της Beverage World, το οποίο ενισχύει τη νέα κατηγορία των ελληνικών αποσταγμάτων, όπως είχε αναφερθεί και για πρώτη φορά σε παλαιότερο τεύχος του FOODReporter. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα τσίπουρο αποκλειστικής παραγωγής για την εταιρεία, που έχει στόχο να ταξιδέψει τους καταναλωτές και να τους συντροφεύσει στις όμορφες στιγμές τους γύρω από το τραπέζι. Με το συμβολικό όνομα Αρόδο – καράβι που δεν πιάνει λιμάνι – το νέο τσίπουρο υπενθυμίζει στον καταναλωτή ότι σημασία έχει το ταξίδι με ή χωρίς παρέα και όχι τόσο ο προορισμός. Για αυτό, έρχεται να τον ταξιδέψει νοητά σε θαλασσινά ταξίδια και εικόνες καλοκαιριού και να τον συνοδέψει σε αυθεντικές στιγμές διασκέδασης και ανεμελιάς.

Από επιλεγμένες ποικιλίες από Μοσχάτο Αμβούργου και Ροζακί Θράκης
Το διπλής απόσταξης τσίπουρο Αρόδο παράγεται με φροντίδα και αγάπη εμποτισμένη σε κάθε σταγόνα σε παραδοσιακά αποστακτήρια με χάλκινους άμβυκες, χωρίς προσθήκη γλυκάνισου. Πρόκειται για μια διαδικασία που απαιτεί μεράκι και αφοσίωση, αλλά οδηγεί και σε ένα τελικό αποτέλεσμα υψηλής ποιότητας. Η παραδοσιακή συνταγή του Αρόδο από επιλεγμένες ποικιλίες από Μοσχάτο Αμβούργου και Ροζακί Θράκης, το κάνουν να ξεχωρίζει στην κατηγορία λόγω της γεμάτης γεύσης και των πλούσιων αρωμάτων.

Η Κλαίρη Χαρόγιαννη, Head of Marketing & Trade Marketing της Beverage World, είχε σημειώσει στο FOODReporter: «Παρουσιάσαμε το Αρόδο στο πλαίσιο της HORECA, οπότε είναι σαφές ότι στοχεύουμε ιδιαίτερα στους κλάδους της φιλοξενίας και της εστίασης. Αρχικά, θα δραστηριοποιηθούμε σε αυτά τα κανάλια και καθώς αναπτύσσεται το δίκτυο διανομής του Αρόδο θα ακολουθήσουν επιπλέον ενέργειες». Το τσίπουρο Αρόδο διανέμεται αποκλειστικά από την Beverage World σε όλη την Ελλάδα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter