Με νέους κωδικούς παρουσιάστηκε στη φετινή FOOD EXPO η εταιρεία Τσάνος, φέρνοντας το κοινό σε επαφή με τις νέες ατομικές συσκευασίες μίνι κέικ, μίνι κρουασάν και ψωμάκια brioche.
Τα εν λόγω προϊόντα έχουν λανσαριστεί στην αγορά εδώ και περίπου δύο μήνες, ενώ είναι διαθέσιμα στις αλυσίδες My Market, ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης.
Σύμφωνα με τον Βαγγέλη Σκαρμούτσο, ο οποίος ασχολείται με το κομμάτι των πωλήσεων στην εταιρεία Τσάνος, υπάρχουν ήδη συζητήσεις και με άλλες μεγάλες αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου στην Ελλάδα, ώστε να γίνουν τα νέα προϊόντα διαθέσιμα και εκεί σύντομα.
Πέραν από τα παραδοσιακά της προϊόντα, η Τσάνος διαθέτει στο καταναλωτικό της κοινό προϊόντα “guilt free”, ή αλλιώς με χαμηλές θερμίδες και χωρίς ζάχαρη.
Σχετικά με τις καταναλωτικές τάσεις και προτιμήσεις, ο Βαγγέλης Σκαρμούτσος είπε στο FOODReporter: «Οι πιο νεαροί καταναλωτές θέλουν τα vegan, sugar free και χωρίς γλουτένη προϊόντα, ενώ οι μεγαλύτερη σε ηλικία προτιμούν τους παραδοσιακούς κωδικούς μας».
Αναφορικά, η εταιρεία Τσάνος ιδρύθηκε το 1988. Από τότε, έχει εξελιχθεί σε μια από τις ηγετικές και καινοτόμες εταιρείες αρτοποιίας στην Ελλάδα.
Σημειώνεται ότι, εκτός από την εγχώρια αγορά, η εταιρεία Τσάνος έχει σημαντική πορεία εξαγωγών, στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, Το Βέλγιο, την Ολλανδία, τη Νορβηγία την Πολωνία, τη Σερβία, τη Ρωσία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Νέα Ζηλανδία.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter