Ο Κωνσταντίνος Κώτσος, brand ambassador της Tsaknakis Premium Brands για 10 χρόνια, μίλησε στο FOODReporter για τις νέες κινήσεις της εταιρείας στο πλαίσιο του φετινού Athens Bar Show. Η Tsaknakis Premium Brands παρουσίασε για πρώτη φορά το Barzini, ένα ελληνικής παρασκευής απεριτίφ με αρμονικό μείγμα βοτάνων και εσπεριδοειδών, που αντλεί έμπνευση από την ιταλική παράδοση. Επίσης, παρουσίασε το Bitter Fusetti από το Dripstillery, που περιέχει κλασικά βότανα όπως γεντιανή, ραβέντι, κιγχόνη, πικρόξυλο και bitter orange. Το προϊόν αυτό είναι ήδη διαθέσιμο στην εστίαση και σε κάβες.
Νέες προσθήκες το 2025
Η εταιρεία παρουσίασε επίσης τα brands που εισάγει στην ελληνική αγορά, όπως σιρόπια, λικέρ, κοκτέιλ ingredients (Peychaud’s), τεκίλα, αγαύη, gin, τα Giffard liqueurs και τη σειρά Giffard Alcohol Free. Όπως τονίζει ο Κωνσταντίνος Κώτσος, η Tsaknakis Premium Brands εστιάζει στην ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με premium προϊόντα. Σχεδιάζει νέες προσθήκες το 2025, ανταποκρινόμενη στις παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις, με αμερικανικά και ιρλανδέζικα ουίσκι, καθώς και ένα ελληνικό gin.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter