Η Tsakiris Family έδωσε το παρών στη Food Expo 2025, όπου υποδέχθηκε συνεργάτες και νέους επισκέπτες που ενδιαφέρθηκαν για πιθανές συνεργασίες. Σύμφωνα με την εταιρεία, η έκθεση αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για διάλογο γύρω από τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις και τη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης που ακολουθεί.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας ενημέρωσαν πως το 2024 έκλεισε με ανάπτυξη 9%, χάρη κυρίως στο τρίτο τρίμηνο που έδωσε ώθηση και στη νέα χρονιά. Παράλληλα, ανέφεραν πως η Tsakiris Family συνεχίζει να επενδύει σε νέα πτηνοτροφεία, στοχεύοντας στην αύξηση της παραγωγής αβγών.

Όσον αφορά στο brand Le Petit Dejeuner, βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης, με έμφαση στη βελτίωση των προϊόντων του, αλλά και στη δημιουργία νέων κωδικών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter