Ενώ πολλά αποσταγματοποιεία παρουσίασαν στην έκθεση Ελληνικό Απόσταγμα πρωτότυπα, «πειραγμένα» ποτά, ποντάροντας κυρίως στο νεότερο ηλικιακά κοινό, κάποιοι άλλοι επιμένουν παραδοσιακά. Μεταξύ αυτών και η Trias Premium Products, που μετρά περίπου έξι μήνες ζωής, και παρουσίασε στους επισκέπτες το ηπειρώτικο τσίπουρο «τσ’ Βάβως».

Όπως εξήγησε μιλώντας στο FOODReporter ο Ανδρέας Κακιώρης, ένας από τους τρεις συνεταίρους πίσω από το project, «θέλαμε να βγάλουμε κάτι από την Ήπειρο, που να θυμίζει Ήπειρο, να μην είναι καθόλου “πειραγμένο”, γιατί όλα τα πειράζουν τελευταία. Είναι κρίμα, κάτι πρέπει να μείνει και σαν αυθεντικό».

Ο ίδιος τόνισε πως η προσπάθεια αυτή προέκυψε από την αγάπη του ίδιου και των συνεταίρων του (ο γνωστός mixologist Βαγγέλης Πάκιος και η σύζυγός του Αναστασία) για το τσίπουρο, και αυτό ήταν που τους έκανε να επενδύσουν σε αυτό. Πόση απήχηση έχει όμως το κλασικό, παραδοσιακό τσίπουρο στους νέους σε ηλικία καταναλωτές; «Έχει πολύ μεγάλη απήχηση στα νέα παιδιά και δη στις γυναίκες, έχουμε πάθει σοκ. Τους αρέσει γιατί είναι πολύ ήπιο, 38%, είναι γλυκόπιοτο», απάντησε ο ίδιος.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporte