Στην ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, μέσω σεμιναρίων και προγραμμάτων σπουδών, προχωρά για το 2025, η Τρικαλινός ΕΕ, όπως μαθαίνει το FOODReporter, πιστή στην πεποίθηση ότι «η εταιρική ανάπτυξη προέρχεται από τους ανθρώπους».
Η συνεχής βελτίωση προϊόντων και παραγωγικών διαδικασιών βρίσκεται στην κορυφή της λίστας προτεραιοτήτων και για το 2025. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία δίνει βαρύτητα σε επενδύσεις εκσυγχρονισμού εξοπλισμού (αντικατάσταση από νέα μηχανήματα, φιλικότερα προς το περιβάλλον), με ίδια κεφάλαια και στη μείωση ενεργειακού κόστους.
Οι παραγωγικές ανάγκες έχουν αυξηθεί, κυρίως επειδή οι εξαγωγές έχουν ξεπεράσει το 45% του συνολικού τζίρου το 2024, έναντι 40% το 2023. Δεδομένα, η αναβάθμιση μηχανολογικού εξοπλισμού κρίθηκε αναγκαία. Η εταιρεία εξάγει πλέον σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως.
Το 2025, η Τρικαλινός ΕΕ προχωρά σε αναθεώρηση και εκ νέου σχεδιασμό συσκευασιών, με επιλογή σύγχρονων, eco-friendly υλικών. Συμπληρωματικοί στόχοι του 2025 είναι η βελτίωση των διαδικασιών παραγωγής, ποιότητας και ασφάλειας, η χρηματοδότηση και εκπόνηση ερευνών, σε σχέση με τα οφέλη στην υγεία που προκύπτουν από την κατανάλωση των προϊόντων: Εδώ περιλαμβάνεται και η συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Harvard. Η εταιρεία παράγει premium προϊόντα ανώτερης διατροφής σε ποικιλίες αυγοτάραχου: Παραδοσιακό, τρίμμα, αφρό, μελίχλωρο – Golden Age.
Επιπλέον, η εταιρεία επενδύει σημαντικά κεφάλαια στην ανάπτυξη product awareness και brand awareness, προσηλωμένη στην αριστεία, στηρίζοντας πρωτοβουλίες καινοτομίας.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter