Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας διοργανώνει εντός του Απριλίου τα εξής τρία σεμινάρια:

  • Δευτέρα 7 και την Τρίτη 8 Απριλίου 2008: Διήμερο σεμινάριο-workshop “Marketing for non-marketers”, με εισηγητή τον Δρ. Σπύρο Γούναρη, επίκουρο καθηγητή marketing και επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και αντικείμενο τις βασικές αρχές των σύγχρονων πρακτικών marketing και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στον σχεδιασμό αποτελεσματικών και ολοκληρωμένων στρατηγικών marketing.
  • Πέμπτη 10 και την Παρασκευή 11 Απριλίου: Σεμινάριο «Επιχειρηματική Δημοσιότητα» με εισηγήτρια την κ. Ρίτα Μαλικούτη, εκπαιδεύτρια και σύμβουλο δημοσίων σχέσεων, και αντικείμενο τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση προγραμμάτων δημοσιότητας ως οχημάτων μετάδοσης μηνυμάτων των εταιρικών δημοσίων σχέσεων ή και του marketing.
  • Πέμπτη 17 και την Παρασκευή 18 Απριλίου: Διήμερο σεμινάριο-workshop «Τεχνικές Παρουσίασης» (για μικρή ομάδα στελεχών) με αποκλειστικό αντικείμενο τις παρουσιάσεις των εταιρειών επικοινωνίας, διαφήμισης και τμημάτων marketing.

Αναλυτικές πληροφορίες, όπως και αιτήσεις συμμετοχής για τα σεμινάρια του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, τα οποία μπορεί να επιδοτηθούν από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%, θα βρείτε στο http://www.instofcom.gr.