Αλματώδη ανάπτυξη πωλήσεων της τάξης του 23,5%, σε σύγκριση με το 2021, κατέγραψε η Konva ΑΕΒΕ για το 2022, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του FOODReporter.
Αιχμή της Κονσερβοποιίας Βορείου Αιγαίου αποτελούν τα brands Trata και Flokos.

H Konva ΑΕΒΕ παραμένει για τρίτη συνεχή χρονιά η εταιρεία με τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στην κατηγορία τυποποιημένων ψαρικών. Το σύνολο των πωλήσεων σε όλα τα προϊόντα της Konva ΑΕΒΕ για το 2020 «έκλεισε» στα 37,7 εκατ. ευρώ σε αξία.

Η εταιρεία ξεπέρασε τα ιστορικά υψηλά μεγέθη πωλήσεων του 2020, τα καλύτερα της προηγούμενης δεκαετίας. Οι πωλήσεις της Konva ΑΕΒΕ στη διετία 2021 – 2022 κατέγραψαν περαιτέρω ανάπτυξη που ξεπέρασε αθροιστικά το 25%. Στο ίδιο διάστημα, η εταιρεία συγκράτησε σημαντικά τις ανατιμήσεις των προϊόντων της, παρά τις αυξήσεις σε πρώτες ύλες, υλικά συσκευασίας και στο κόστος της ενέργειας.

Σημαντική ήταν η ανάπτυξη της Konva ΑΕΒΕ και ως προς τα μερίδια αγοράς: Το μερίδιο αξίας του brand Trata στον τόνο αναπτύχθηκε κατά 3,1% στο δωδεκάμηνο 2022, φτάνοντας το 19,6%. Οι τονοσαλάτες TRATA κέρδισαν ετησίως 3,2 μονάδες μεριδίου αξίας, φτάνοντας το 24,7%. Σημειώνεται ότι οι δύο προαναφερθείσες υποκατηγορίες συνθέτουν το 78% τις κατηγορίας τυποποιημένων ψαρικών.

Σταθερά ηγετική παραμένει η θέση της Konva ΑΕΒΕ στις σαρδέλες Trata, με μερίδιο αξίας 56% στο υπόλοιπο 8,5% της κατηγορίας και μερίδια που αγγίζουν το 68% στο σκουμπρί Flokos και 75% στο καλαμάρι Flokos. Πρόκειται για υποκατηγορίες που συμμετείχαν αθροιστικά με 10% στην κατηγορία τυποποιημένων ψαρικών το 2022.

Επένδυση σε πρωτοπορία σε γεύση, συσκευασία και βιώσιμα προϊόντα
Η Konva ΑΕΒΕ τα τελευταία τρία χρόνια επενδύει στην πρωτοπορία: Το brand Trata επιδιώκει να προσελκύσει νεότερα καταναλωτικά κοινά που αναζητούν ένα υγιεινό και θρεπτικό γεύμα με βάση το ψάρι σε κάθε στιγμή της ημέρας, στις κατηγορίες τόνου, τονοσαλάτας, σολωμού και λοιπών θαλασσινών. Από την έρευνα και ανάπτυξη προέκυψε η καινοτόμα συσκευασία «σε φάκελο», δηλαδή το «Pocket».

Ταυτόχρονα, το brand Fish Peas αποτελεί τη μόνη plant-based πρόταση φυτικού υποκατάστατου ψαριού στην ελληνική αγορά και ταυτόχρονα, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands στην Ευρώπη, με πρωτεΐνη αρακά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, η Konva ΑΕΒΕ θα επενδύσει στο μέλλον ακόμη περισσότερο στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η εταιρεία εκτιμά ότι η κατηγορία αυτή αποτελεί μέρος διατροφικής τάσης που θα αναπτυχθεί ραγδαία σε πολλαπλά καταναλωτικά κοινά, πέρα από το vegan κοινό.

Τoν περασμένο Δεκέμβριο, η Konva ΑΕΒΕ εγκαινίασε το 360ο experience concept store, κατάστημα – εστιατόριο, Trata Tinned, εντός της Αγοράς Μοδιάνο.

«Ο καταναλωτής μπορεί να γνωρίσει την ποικιλία των προϊόντων Trata, να αγοράσει special edition γεύσεις, οι οποίες πωλούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο Trata Tinned και να γευτεί αναβαθμισμένες συνταγές με βάση τα προϊόντα Trata, από το μενού του γνωστού σεφ Μανώλη Παπουτσάκη», δηλώνει ο διευθυντής πωλήσεων της Konva ΑΕΒΕ, Δημήτρης Συνοδινός στο FOODReporter.

«Στους δύο μήνες λειτουργίας του, το κατάστημα έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία επισκεψιμότητας, διεκδικώντας επάξια τη θέση του “hot healthy spot” της Θεσσαλονίκης», προσθέτει.

Λανσαρίσματα εκτός ψαρικών και νέα κανάλια διανομής εντός 2023
«Η καινοτομία και τα λανσαρίσματα που προσφέρουν προστιθέμενη αξία είναι μέρος της κουλτούρας της τρίτης γενιάς της Konva.

Φέτος, για πρώτη φορά, η εταιρεία θα λανσάρει στην αγορά νέα σειρά προϊόντων εκτός της κατηγορίας τυποποιημένων ψαρικών, η οποία θα δημιουργήσει αίσθηση, αφού αποτελεί ήδη αγαπημένη κατηγορία για τον Έλληνα καταναλωτή», υπογραμμίζει ο κ. Συνοδινός. «Παράλληλα, οι βάσεις είναι ήδη έτοιμες για είσοδο της εταιρείας σε νέα κανάλια διανομής, ακόμα και εντός convenience stores, με σκοπό να επεκτείνει την εμπειρία γεύσης μέσα από τη μοναδικότητα των brand της», συμπληρώνει.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter