Η Ρόη Φίλου αναλαμβάνει καθήκοντα head of marketing for international export markets στην Tottis-Bingo, σύμφωνα με δημοσίευση του DailyFax. Η Ρόη Φίλου είναι μια διακεκριμένη επαγγελματίας, ανώτατο διευθυντικό στέλεχος επιχειρήσεων με πάνω από 20 χρόνια προϋπηρεσίας σε marketing και πωλήσεις σε πολυεθνικούς παγκόσμιους οργανισμούς, ηγούμενη εμπορικών τμημάτων, με στόχο την εδραίωση παγκόσμιων εμπορικών σημάτων και την ανάπτυξη ομάδων εντός της οργάνωσης.

Τα τελευταία οκτώ χρόνια ανήκε στο διοικητικό δυναμικό της Nestlé, όπου κατείχε ρόλους ως επικεφαλής marketing Nestlé Health Science, επικεφαλής marketing group νερών Nestlé Ελλάδας, Κύπρου και Αλβανίας, διευθύντρια marketing group nutrition Nestlé Ελλάδα, Κύπρου και Αλβανίας, καθώς και διευθύντριας marketing Nestlé Skin Health/Galderma αισθητικής και αποκατάστασης αγορών Μεσογείου (Ελλάδα, Κύπρο, Ισραήλ, Μάλτα).

Η Ρόη Φίλου, για την ανάληψη των νέων καθηκόντων της ως head of marketing international exports markets, δήλωσε μεταξύ άλλων στο DailyFax: «Μου δίνεται η ευκαιρία να συμβάλω στην ανάπτυξη των εμβληματικών μας brands, όπως Serenata, Amaretti, Koukouroukou, Tottis Fine Bakery, Breadchips & Snacks σε αναπτυσσόμενες αγορές, όπως το Confectionary & Snacking, και σε περισσότερους από 40 προορισμούς εξαγωγών παγκοσμίως. Είμαι περήφανη που συμμετέχω σε αυτή την εξαιρετική ομάδα, η οποία μοιράζεται κοινές αξίες και αποστολή να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας και γεύσης σε καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Ανυπομονώ να δημιουργήσουμε μαζί νέες ευκαιρίες, επεκτείνοντας την παρουσία μας και ενδυναμώνοντας την αξία που προσφέρουμε στους καταναλωτές μας διεθνώς».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter