Τώρα και non food από το Carrefour Discount Από τον Μάιο του 2009 η Carrefour παρουσίασε στο καταναλωτικό κοινό της Γαλλίας το concept Carrefour Discount, μέσω του οποίου προσέφερε προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές.

[Γαλλία] Σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας, η πρωτοβουλία αυτή σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, μέσα σε έναν μήνα, περίπου τα μισά γαλλικά νοικοκυριά είχαν αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν της σειράς Carrefour Discount, που αφορούσε σε περίπου 500 κωδικούς.

Μετά την επέκταση της γκάμας των προϊόντων των Carrefour Discount και στα φρέσκα, τώρα η αλυσίδα προσθέτει και non food προϊόντα. Το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου ξεκίνησε δυναμικά τη νέα πρότασή της με μια δυνατή προωθητική ενέργεια, που αφορούσε στην προσφορά μιας επιλεγμένης σειράς ηλεκτρικών μικροσυσκευών σε χαμηλή τιμή. Συγκεκριμένα, προσέφερε 6 συσκευές που χρησιμοποιούνται συχνά για την προετοιμασία του πρωινού αλλά και του οικιακού καθαρισμού.