Πτωτικά κινήθηκαν οι όγκοι πωλήσεων παγωτού από το κανάλι του οργανωμένου λιανεμπορίου το 2023, σε σύγκριση με το 2022, σύμφωνα με στοιχεία της Circana.

Οι 22.972 τόνοι που πωλήθηκαν το 2022 έγιναν 21.623 τόνοι για το 2023, κάτι που μεταφράζεται σε πτώση κατά 5,88%. Από τον συνολικό όγκο πωλήσεων του 2023, το 64,16% πραγματοποιήθηκε εντός καλοκαιρινών μηνών (Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο 2023), όπου η συνολική κατανάλωση παγωτών ξεπέρασε τους 13.873 τόνους.

Οι 682 τόνοι αφορούσαν παγωτά ατομικών συσκευασιών (4,9%).

Οι ατομικές συσκευασίες και η ιδιωτική ετικέτα
Τα ατομικά παγωτά έπεσαν στο 4,7% σε μερίδιο συνόλου στο πρώτο τετράμηνο 2024, έναντι 5% στο πρώτο τετράμηνο του 2023, όταν είχαν ξεπεράσει τους 100 τόνους πωλήσεων. Φέτος δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τους 110 τόνους (108,7). Τα ατομικά παγωτά αρχίζουν να εξετάζονται από τους αγοραστές, ως προς την τιμή τους ανά κιλό, κάτι που δημιουργεί σκεπτικιστικό κοινό ως προς την τελική αγορά, με μερίδιο που έχει «λιμνάσει» την τελευταία τριετία.

Οι όγκοι πωλήσεων Ιανουαρίου και Απριλίου 2024 στο σύνολο του 2023, θα αφορούσαν μόλις το 9,2% του συνόλου. Θα πρέπει να περιμένουμε το καλοκαίρι του 2024 για να μιλήσουμε με ασφάλεια για ανάκαμψη όγκων. Για να επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις, το φετινό καλοκαίρι θα πρέπει να πωληθούν περισσότεροι από 14.000 τόνοι παγωτού. Το παγωτό ιδιωτικής ετικέτας συμμετείχε κατά 60,7% στον όγκο του 2023, όμως στο φετινό πρώτο τετράμηνο ανέβηκε στο 67,6%.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter