Τον δεύτερο κύκλο επενδύσεων στο τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων ενεργοποιεί η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, στρέφοντας το ενδιαφέρον της, μετά την επιτυχημένη σχετική δραστηριοποίησή της στην Αττική, στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης. Κατά πληροφορίες έως τέλος Μαΐου ή στις αρχές του Ιουνίου θα ενεργοποιηθεί το sklavenitis.gr στη Βόρεια Ελλάδα, βασίζοντας τη λειτουργία του σε νεόδμητο dark store, που εδρεύει σε απενεργοποιημένο το τελευταίο διάστημα κατάστημα της αλυσίδας στη Θεσσαλονίκη.

Η απόφαση της εταιρείας να στεγάσει το dark store σε κάποια από τις υποδομές της, που είχαν εμπορικό κι όχι αποθηκευτικό χαρακτήρα, είναι δηλωτική των δυσκολιών που υπάρχουν να εντοπιστούν τα κατάλληλα ακίνητα σε μεγάλες αστικές περιοχές για την εγκατάσταση dark stores. Με την επιλογή της αυτή η αλυσίδα κερδίζει χρόνο, ευρισκόμενη ένα βήμα πιο μπροστά από άλλους ανταγωνιστές της, που σχεδιάζουν κι αυτοί την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεών τους στη Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα, η ΕΥΣ συνεχίζει την αναζήτηση ακινήτων για δύο ακόμη dark stores στην Αττική, τα οποία, εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες, δεν αποκλείεται να λειτουργήσουν προς το τέλος του έτους. Η ανάγκη για βελτίωση του χρόνου ανταπόκρισης της ΕΥΣ στον μεγάλο όγκο παραγγελιών που δέχεται στην Αττική μέσω του e-shop, επιβάλλουν την οργάνωση συνολικά τριών τέτοιου είδους αποθηκών. Εφόσον η προσπάθεια ευοδωθεί, θεωρείται βέβαιο ότι η αλυσίδα θα επεκτείνει το μερίδιό της στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, στρέφοντας το σχετικό ενδιαφέρον της και σε άλλα αστικά κέντρα της χώρας, με πρώτο πιθανότερο αυτό της αχαϊκής πρωτεύουσας.

Ταυτόχρονα, η ΕΥΣ συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο και σε ό,τι αφορά την επέκταση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων της. Στο πλαίσιο αυτό, από την αρχή του έτους έχει εγκαινιάσει τη λειτουργία δύο νέων σούπερ μάρκετ στη Σπάρτη και τα Τρίκαλα, ενώ έως το Ιούνιο θα εγκαινιάσει ακόμα ένα μεγάλο κατάστημα στην Πάτρα. Ανάλογα εξελίσσεται και το πρόγραμμα ανακαινίσεων παλαιότερων καταστημάτων της αλυσίδας. Το ενδιαφέρον της έχει πλέον επικεντρωθεί στον πυρήνα του δικτύου της, δηλαδή στην Αθήνα. Ήδη έχουν ανακαινιστεί ένα κατάστημά της στο Μαρούσι κι ένα δεύτερο στην Αμφιθέα, με διαφορετικού τύπου παρεμβάσεις, ενώ έπονται κι άλλες. Ο στόχος της είναι φέτος να ανακαινιστεί ένας μεγάλος αριθμός παλαιών σούπερ μάρκετ της εταιρείας. Ο σχετικός σχεδιασμός για το σύνολο του δικτύου της θα διαρκέσει αρκετά χρόνια κι αυτό διότι, παράλληλα με τις προωθούμενες παρεμβάσεις, η διοίκησή της δρομολογεί και νέες αλλαγές στον τρόπο οργάνωσης των χώρων πώλησης, σε τμήματα όπως των ειδών bazaar, που συνήθως βρίσκονται στο δεύτερο όροφο των μεγάλων καταστημάτων της, τα προϊόντα ομορφιάς, τα είδη ένδυσης και υπόδησης και οι χώροι των εστιατορίων.

Επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ φέτος
Συνολικά το επενδυτικό πλάνο της ΕΥΣ για το 2021 θα ανέλθει στα 50 εκατ. ευρώ. Στο εν λόγω ποσό έχουν προϋπολογιστεί και οι αναβαθμίσεις των καταστημάτων της αλυσίδας στην Κύπρο, όπου ήδη ανακαινίστηκε ένα σούπερ μάρκετ, το οποίο στεγάζεται σε εμπορικό κέντρο. Σε εξέλιξη είναι οι εργασίες ανακαίνισης ακόμα τριών καταστημάτων. Το σχετικό πλάνο είναι τριετές και προβλέπει παρεμβάσεις και στα 18 καταστήματα της θυγατρικής της ΕΥΣ στην Κύπρο. Σημειώνουμε ότι οι εν λόγω ανακαινίσεις θα ολοκληρωθούν σε σχετικά σύντομο διάστημα, δεδομένου ότι το τοπικό δίκτυο είναι γενικά σε σαφώς καλύτερη κατάσταση απ’ ότι τα καταστήματα που κληρονόμησε η ΕΥΣ στην Ελλάδα από τη Μαρινόπουλος.