«Δική σου η επιλογή». Τόσο απλό και τόσο ξεκάθαρο ήταν και είναι το μήνυμα της Lidl στη νέα διαφημιστική της καμπάνια, η οποία φέρεται να συμπεριλαμβάνεται στη συνολική στρατηγική στήριξης και ενίσχυσης των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που προσφέρει η αλυσίδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, υπήρξαν ερωτηματικά από βιομηχάνους προμηθευτές, καθώς η καμπάνια θέλει ένα επώνυμο προϊόν να τοποθετείται στην αριστερή, μαύρη στήλη και το αντίστοιχο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας της Lidl να βρίσκεται αντίστοιχα δεξιά και στο ίδιο ύψος, στη δεξιά, λευκή στήλη. Οι προμηθευτές φέρονται να εξέφρασαν ενοχλήσεις ακόμη και για την επιλογή χρώματος στο φόντο πίσω από το επώνυμο προϊόν.

«Η διαφοροποίηση και η ενημέρωση αφορά μόνο την τιμή»
Ωστόσο, το σκεπτικό της Lidl είναι ότι δεν πρόκειται για συγκριτική διαφήμιση, παρά μόνο για ανάδειξη δύο πανομοιότυπων προϊόντων σε απλή παράθεση, που, έτσι κι αλλιώς, συναγωνίζονται και στο ράφι: Θέλοντας και μη, βρίσκονται και εκεί δίπλα-δίπλα. «Στόχος μας δεν ήταν να προκαλέσουμε τον προμηθευτή. Θέλαμε απλά να δείξουμε στο κοινό ότι μέσα στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που ζούμε, υπάρχει και η επιλογή της ιδιωτικής ετικέτας με προϊόντα της Lidl. Η τελική απόφαση ανήκει στον καταναλωτή», δήλωσε στο FOODReporter πηγή με γνώση των πραγμάτων.

Εξάλλου, αυτό που διασαφηνίζεται από τη Lidl σε όλους τους τόνους είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για συγκριτική καμπάνια, που λαμβάνει υπόψη την ποιότητα, παράγοντες διαφοροποίησης των προϊόντων ή επιμέρους ποιοτικά τους στοιχεία. Η αναφορά αφορά απλά και μόνο στην τιμή.

Δεν είναι η πρώτη φορά
Άλλωστε, η Lidl έχει επαναλάβει και άλλη παρόμοια καμπάνια στην Ελλάδα το 2017, με αναφορά τιμών δίπλα-δίπλα. Σύμφωνα με άλλες πηγές, είναι σαν να παρουσιάζεται τμήμα ενός ενημερωτικού καταλόγου με τα προϊόντα που προσφέρει η Lidl σε καθεμία από τις καταχωρήσεις της καμπάνιας.

Τέτοιες διαφημιστικές καμπάνιες είναι πολύ συνηθισμένες για τη Lidl σε Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του FOODReporter, η συγκεκριμένη καμπάνια είναι «εγκεκριμένη», «δοκιμασμένη», «νομικά θωρακισμένη» και ταυτόχρονα «πολύ συγκεκριμένη»: «Αφορά μόνο στην τιμή και πουθενά αλλού». Άλλες πληροφορίες του FOODReporter αναφέρουν ότι η δυσφορία όσων προμηθευτών ή βιομηχάνων επικοινώνησαν με τη Lidl είχαν να κάνουν και με το γεγονός ότι οι προμηθευτές και οι παραγωγοί των επώνυμων προϊόντων που εκτέθηκαν στην καμπάνια δεν είχαν προηγουμένως ενημερωθεί.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter