Η Tesco δημιούργησε site για online πωλήσεις ειδών σούπερ μάρκετ στην Πράγα, το πρώτο της στη Κεντρική Ευρώπη. Μέσω της νέας υπηρεσίας, η Tesco προσφέρει στους καταναλωτές της χώρας πάνω από 20.000 κωδικούς φρέσκων και κατεψυγμένων προϊόντων, καθώς και μη τρόφιμα όπως παιχνίδια, εποχικά είδη και αξεσουάρ.

Το λανσάρισμα του νέου site ήρθε μετά από μια δοκιμαστική περίοδο που αφορούσε στους καταναλωτές αλλά και το προσωπικό τον προηγούμενο Νοέμβριο και αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής του ομίλου, η οποία έχει ως στόχο τη διασφάλιση της ηγετικής θέσης στον κλάδο του online και in-store λιανεμπορίου. Η δοκιμαστική περίοδος ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική και, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Tesco Τσεχίας κ. Phil J Clarke, αναμένεται να υπάρξει μεγάλη ανταπόκριση του κοινού της χώρας στη νέα αυτή επένδυση.

Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου εγχειρήματος, ο όμιλος αξιοποίησε την εμπειρία που έχει αποκομίσει από αντίστοιχες πρωτοβουλίες στη Μεγάλη Βρετανία, την Ιρλανδία και τη Νότια Κορέα. Στην πιλοτική εφαρμογή θα συμμετέχουν αρχικά τρία καταστήματα που θα καλύπτουν την περιοχή της πρωτεύουσας, με την προοπτική να προσφέρουν υπηρεσίες online shopping και σε άλλες περιοχές, στο άμεσο μέλλον.

Η Tesco μπήκε στην αγορά της Τσεχίας το 1996 μέσω της εξαγοράς της αλυσίδας K-Mart. Σήμερα διαθέτει στη χώρα ένα δίκτυο που απαρτίζεται από 210 καταστήματα, σε 5 πόλεις. Το 2010 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα ένδυσης στην Πράγα και πρόσφατα εγκαινίασε ένα δεύτερο στο Μπρνο. Επίσης, το 2010 εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στην Κεντρική Ευρώπη με μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα, στο Jaromer.

Το Tesco.com ξεκίνησε να λειτουργεί το 2000 στη Μ. Βρετανία και σήμερα συγκαταλέγεται μεταξύ των 5 πρώτων σε επισκεψιμότητα website λιανεμπορίου.