Στο τέλος του Αυγούστου η Amazon εγκαινίασε στην Καλιφόρνια το πρώτο της κατάστημα λιανικής τροφίμων, το Amazon Fresh.

Ξεκίνησε τη λειτουργία του πιλοτικά, χωρίς να είναι ανοιχτό στο ευρύ κοινό για αρκετές εβδομάδες. Χιλιάδες καταναλωτές της περιοχής έλαβαν email με πρόσκληση για να επισκεφθούν το κατάστημα -λειτουργεί από 7πμ έως 10μμ καθημερινά, σε έναν χώρο πώλησης άνω των 3.000τμ- και να επιλέξουν προϊόντα από μια γκάμα φρέσκων ειδών, κρέατος, ψαρικών κλπ.

Το κατάστημα διαθέτει επίσης προϊόντα PL και κωδικούς τής πρόσφατα εξαγορασθείσας Whole Foods. Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει στους πελάτες μια εμπειρία αγορών που δεν θα διαφοροποιείται από το online κανάλι, με σταθερά χαμηλές τιμές και παράδοση προϊόντων την ίδια ημέρα για τα μέλη του προγράμματος Prime. Η τεχνολογία παίζει σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του καταστήματος.

Οι επισκέπτες του μπορούν να χρησιμοποιούν το έξυπνο καρότσι Amazon Dash Cart, που παρουσιάστηκε τον Ιούλιο, ώστε να βρουν τα προϊόντα που επιθυμούν, να καταγράψουν τις αγορές τους και να επιταχύνουν την πληρωμή τους, αποφεύγοντας το ταμείο, ενώ μπορούν να αξιοποιήσουν και την εφαρμογή Alexa, για να βρουν προϊόντα που έχουν στη λίστα τους και να περιηγηθούν στο κατάστημα.