Το «πραγματικό ξεκίνημα» της Campari Hellas σηματοδότησαν τα εγκαίνια των γραφείων της εταιρείας στο Μαρούσι το απόγευμα της Τετάρτης, όπως ανέφερε ο managing director της ελληνικής θυγατρικής, Γιάννης Στράτος, κάνοντας λόγο για ένα σημαντικό ορόσημο για τον όμιλο Campari.
Νωρίτερα, ο Ενρίκο Μποτσέντι, Global Public Affairs, Communications and Sustainability Senior Director του ομίλου Campari, είχε αναφερθεί στα κοινά στοιχεία της ελληνικής και της ιταλικής αγοράς: «Η Ιταλία και η Ελλάδα μοιράζονται πολλά πράγματα. Έχουμε πλούσια ιστορία, κουλτούρα, και κυρίως μία προσέγγιση της ζωής που αποκαλούμε “μεσογειακή”, που βασίζεται στη συνύπαρξη, σε μία κοινωνική προσέγγιση στην κατανάλωση φαγητού και ποτού.
Το «παρών» στα εγκαίνια έδωσε και ο πρέσβης της Ιταλίας στην Ελλάδα, Πάολο Κουκούλι, που αναφέρθηκε στη δύναμη του ονόματος Campari διεθνώς και έστειλε μήνυμα υποστήριξης και συνεργασίας της ιταλικής πρεσβείας με την Campari Hellas.
Βέβαια, επίσημα εγκαίνια χωρίς σαμπάνια δε γίνονται, και παρότι σήμερα το χαρτοφυλάκιο της Campari Hellas δε διαθέτει σαμπάνια, ειδικά για την περίσταση ανοίχτηκε ένα μπουκάλι σαμπάνιας Lallier, η οποία ανήκει στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου Campari. Και, όπως ανέφερε ο κ. Στράτος, προαναγγέλλοντας ουσιαστικά την έλευση της Lallier και στην Ελλάδα μελλοντικά, «στον όμιλό μας υπάρχει μια φανταστική σαμπάνια, η Lallier, που δεν υπάρχει στη χώρα μας ακόμα – “ακόμα” είναι η λέξη-κλειδί».
«Βαρύ πυροβολικό» τα απεριτίφ
Υπενθυμίζεται ότι το χαρτοφυλάκιο της Campari διανεμόταν μέχρι τα τέλη του 2023 στο μεγαλύτερο μέρος του από την Coca-Cola Τρία Έψιλον, όμως ο όμιλος αποφάσισε να πάρει «πάνω» του τη διανομή από την 1η Ιανουαρίου του 2024, έχοντας ιδρύσει εντός του 2023 την Campari Hellas, η οποία στο εν τω μεταξύ διάστημα στελεχώθηκε και αναπτύχθηκε προκειμένου να ετοιμαστεί για την ανάληψη των καθηκόντων της.
Επικεφαλής της Campari Hellas τέθηκε ο Γιάννης Στράτος, στέλεχος με οκτώ χρόνια προϋπηρεσία στον όμιλο Campari, τον οποίο έχει υπηρετήσει σε Μιλάνο και Βέλγιο. Το… βαρύ πυροβολικό της Campari στην Ελλάδα είναι τα απεριτίφ, που περιλαμβάνουν τα brands Campari, Aperol και Crodino. Ειδικά το Aperol τα τελευταία χρόνια είναι ιδιαίτερα δημοφιλές ως ένα σχετικά ελαφρύ και «καλοκαιρινό» ποτό, ενώ το μη αλκοολούχο Crodino ταιριάζει στις τάσεις της εποχής, ειδικά μεταξύ των νεότερων σε ηλικία καταναλωτών. Όμως μία άλλη κατηγορία που παρουσιάζει ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά είναι αυτή της τεκίλα, όπου στις αρχές του έτους η Campari Hellas λάνσαρε την Espolon Tequila, προσδοκώντας να αποκτήσει μερίδιο αγοράς σε μία ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter