Μετά την πλήρη ανακαίνιση του πρώτου καταστήματος της Coffee Island στο Κόβεντ Γκάρντεν του Λονδίνου, ανοίγει σύντομα το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στο βόρειο τμήμα της πόλης, στην περιοχή του Σαουθγκέιτ.
«Στην Αίγυπτο το δίκτυό μας μεγαλώνει και πρόκειται για αγορά που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε σχέση με τον καφέ.
Πιστεύουμε ότι θα καταφέρουμε στο δεύτερο εξάμηνο του 2023 να κλείσουμε μία ακόμη βιώσιμη συνεργασία», ανέφερε στο FOODReporter ο Αλέξανδρος Ζαπανιώτης, παρουσιάζοντας το πλάνο της εταιρείας για την επόμενη ημέρα κατά το 2023. «Όλοι μας συνεχίζουμε, με πάθος και αποφασιστικότητα, να υλοποιούμε το στρατηγικό μας πλάνο. Οι όποιες προσαρμογές και διαφοροποιήσεις αναδεικνύουν την προσαρμοστικότητά μας στις συνθήκες της αγοράς. Το πλάνο μας προβλέπει ενδυνάμωση, βελτιώσεις, επενδύσεις και καινοτομίες: στα καφεκοπτεία μας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, στην προϊοντική μας γκάμα, στην εμπειρία του καφέ, στις ψηφιακές υπηρεσίες και στην παρουσία μας στο οργανωμένο λιανεμπόριο», περιέγραψε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, η Coffee Island ετοιμάζει εντός του 2023 τοποθετήσεις σε περισσότερα σημεία ανά την επικράτεια, τόσο με το υφιστάμενο, όσο και με ένα νέο μοντέλο «που θα πάει το χώρο της καφεστίασης και τις δυνατότητες του brand ένα βήμα ακόμη πιο πέρα».
Στις διεθνείς αγορές, η Coffee Island εν πολλοίς επιδιώκει μικρά και σταθερά βήματα. Η παρουσία της στο εξωτερικό αφορά επτά χώρες, με κύριο στόχο την «ουσιαστική υποστήριξη των συνεργατών της εταιρείας». «Το 2022, ο καταναλωτής ήρθε αντιμέτωπος με μείωση του διαθέσιμου εισοδήματός του και αγοράζει πλέον πολύ επιλεκτικά.
Στην Coffee Island καταφέραμε να στηρίξουμε τα καταστήματα και τους συνεργάτες μας, καθώς επίσης και τις ανάγκες των καταναλωτών», είπε ο κ. Ζαπανιώτης. «Το 2022 δώσαμε ανάσα στους συνεργάτες μας συγκρατώντας υπεύθυνα τις ανατιμήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας», συμπλήρωσε. Στο σύνολό του, ο κύκλος εργασιών της αλυσίδας για το 2022 ανήλθε σε 35,5 εκατ. ευρώ.
«Το 2022 πραγματοποιήσαμε επεμβάσεις σε 90 σημεία σε όλη την επικράτεια. Ήρθαν να βελτιώσουν την αισθητική, την εμπορικότητα και την εμπειρία του καταναλωτή, όπως είχε ανάγκη το κάθε καφεκοπτείο μας, σε κάθε γειτονιά», σημείωσε ο κ. Ζαπανιώτης.
Στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης
Οι παραπάνω επιμέρους στόχοι γίνονται υπό το πρίσμα της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης πενταετούς ορίζοντα που έχει χαράξει η Coffee Island, στην οποία προσδίδουν ανθεκτικότητα μέσα από το μοντέλο των επτά «Cs» του Αμερικανού παιδιάτρου δρ. Κένεθ Γκίνσμπουργκ: Competence (ανάπτυξη δεξιοτήτων, στην ψηφιακή τεχνολογία και omni-channel experience), Confidence (αυτοπεποίθηση ποιότητας και εξυπηρέτησης), Connection (συνέργειες, όπως εκείνη με την μπύρα “Νήσος”), Character (διαμόρφωση χαρακτήρα οργανισμού), Contribution (συνεισφορά στην κοινωνία, Coping (υποστήριξη ευεξίας) και Control (αυτοέλεγχος, εξέλιξη, γνώση, αυτοβελτίωση).
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter