Το φυσικό της δίκτυο εξακολουθεί να αναπτύσσει η Alibaba στη Κίνα, με προοπτική να φτάσει τα 2.000 καταστήματα έως το 2022, ενώ σχεδιάζει πέραν της αριθμητικής και τη γεωγραφική της επέκταση.

Σήμερα λειτουργεί 160 καταστήματα υπό το banner Freshippo σε 21 πόλεις και ελπίζει να έχει παρουσία σε πάνω από 200 πόλεις έως το 2030. Στα σχετικά πλάνα εντάσσονται οι πόλεις με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου. Τα καταστήματα Freshippo, σύμφωνα με την ανάλυση του IGD, του βρετανικού οργανισμού μελέτης του λιανεμπορίου, συνδυάζουν τις υπηρεσίες λιανεμπορίου με την εστίαση. Διαθέτουν υψηλής ποιότητας ψάρια σε δεξαμενές νερού, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες να τα επιλέξουν, αλλά και να τα δώσουν προς μαγείρεμα εντός του καταστήματος, ώστε να τα καταναλώσουν άμεσα ή να τα πάρουν μαζί τους.

Σημαντικό πλεονέκτημα της αλυσίδας αποτελεί η γρήγορη παράδοση των παραγγελιών (30’ για απόσταση έως 3χλμ από το κατάστημα). Τέλος, στα καταστήματα εφαρμόζονται σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες, σε διάφορα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας. Για παράδειγμα, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, που προβάλλονται στο κινητό τους με το σκανάρισμα των QR codes που φέρουν στις συσκευασίες τους, εξυπηρετούνται από ταμεία self-checkout, που χρησιμοποιούν RFID και συστήματα αυτόματης πληρωμής, με τη χρήση της εφαρμογής Alipay της Alibaba, ενώ πλέον είναι δυνατή η πληρωμή και μέσω άλλων εφαρμογών.