Η εταιρεία ASN συμμετέχει με το σύστημα ISTMOS στο κορυφαίο συνέδριο τεχνολογίας Web Summit 2016 (Λισαβόνα, 7-10 Νοεμβρίου). Η λύση ISTMOS απευθύνεται στην κάθετη αγορά του κρασιού και στόχος της είναι να εξασφαλίσει την ποιότητα του εμφιαλωμένου κρασιού από το στάδιο της παραγωγής μέχρι τον τελικό αγοραστή. Εντάσσεται στο οικοσύστημα τεχνολογιών IoT και προσφέρει έλεγχο της διαδικασίας διανομής και αποθήκευσης.

Η Walmart ξεκίνησε δοκιμές με ένα νέο αυτοματοποιημένο σύστημα που θα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να παραλάβουν τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει μέσω του ψηφιακού καταστήματος. Το σύστημα BOPUS έχει εγκατασταθεί αρχικά σε ένα μόνο κατάστημα της αλυσίδας και είναι ένας καλαίσθητος πύργος που έχει τοποθετηθεί πολύ κοντά στην είσοδο μέσα στο κατάστημα. Ο πελάτης τροφοδοτεί τον κωδικό της παραγγελίας που έχει πάρει από το ψηφιακό κατάστημα και η συσκευή του παραδίδει τα προϊόντα του.

Ένα νέο barcode που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τα φρέσκα τρόφιμα, αναμένεται να βοηθήσει στη μείωση των τροφίμων που καταλήγουν στα σκουπίδια.

Το barcode DataBar έχει προταθεί από τη GS1 και χρησιμοποιείται ήδη σε αρκετές αλυσίδες στο Βέλγιο, την Ιρλανδία και την Κορέα, ενώ σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει η εφαρμογή του στη Βρετανία. Σύμφωνα με τη GS1, το DataBar δίνει τη δυνατότητα αποθήκευσης περισσότερων δεδομένων, όπως η ημερομηνία λήξης, επιτρέποντας στο κατάστημα να τρέξει προσφορές όταν ένα προϊόν πλησιάζει την ημερομηνία λήξης του.

Η ευρύτερη χρήση των smartphones οδήγησε σε αύξηση 30% τις αναζητήσεις ειδών διατροφής σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Τα στοιχεία δημοσιεύτηκαν από τις εταιρείες BRC και Google. Τη μεγαλύτερη αύξηση αναζητήσεων παρουσίασαν τα προϊόντα κρέατος (43%).

Τα αποτελέσματα της έρευνας θα μπορούσαν να είναι μια από τις αιτίες για την ανακοίνωση της Google, η οποία προετοιμάζει μέσα στους ερχόμενους μήνες ένα ξεχωριστό «mobile index» για τη μηχανή αναζήτησης της, ενώ παράλληλα θα υποβαθμίσει την αξία του desktop index.