Η Nescafé λανσάρει το Nescafé Espresso Concentrate για πρώτη φορά στις ΗΠΑ, στοχεύοντας να καλύψει τη ραγδαία αυξανόμενη ζήτηση για εξατομικευμένα ροφήματα καφέ. Το προϊόν, ένα υγρό συμπύκνωμα εσπρέσο, δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παρασκευάζουν ροφήματα barista οικιακά.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, με τη δημοτικότητα του κρύου καφέ να εκτοξεύεται, ειδικά ανάμεσα στις νεότερες γενιές, το Nescafé Espresso Concentrate προσφέρει μια πρακτική λύση. Πράγματι, δύο στους τρεις νέους προτιμούν κρύο καφέ, ενώ στη Βόρεια Αμερική το 50% των καταναλωτών της Gen Z επιλέγουν κρύο καφέ για τον πρώτο καφέ της ημέρας.

Το Nescafé Espresso Concentrate θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο σε δύο εκδοχές: Black και Sweet Vanilla, με συσκευασία των 300 ml. Μετά την επιτυχημένη είσοδό του στις αγορές της Κίνας και της Αυστραλίας, το νέο προϊόν φέρνει την εμπειρία καφέ barista στις ΗΠΑ, ανταποκρινόμενο στις σύγχρονες απαιτήσεις.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter