H Β. Ι. Αλμπάνης ΑΕ παρουσιάζει το Micro Kiosk ΜΚ 500 που έρχεται να συμπληρώσει τη σειρά συσκευών επικοινωνίας πελατών και επιχειρήσεων λιανικής Micro Kiosk MK 1200 και MK 2200 της Motorola. “Η σειρά Micro Kiosk”, τονίζει η εταιρεία, “αποτελεί το κατάλληλο εργαλείο για τη σύγχρονη επιχείρηση λιανικού εμπορίου, που θέλει να βελτιώσει τις υπηρεσίες στους πελάτες της, να ενισχύσει την πίστη τους σε αυτήν, καθώς και να αυξήσει την παραγωγικότητα του προσωπικού της. Εστιάζοντας στο ΜΚ500, που με το μικρό του μέγεθος αφήνει περισσότερο πολύτιμο ελεύθερο χώρο για την τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια χωρίς να χάνει τίποτα από την λειτουργικότητα των μεγαλύτερων μοντέλων της κατηγορίας, καλύπτουμε εφαρμογές πληροφόρησης των καταναλωτών ακόμα και πάνω στο ράφι, ανάμεσα στα προϊόντα.  Επιπρόσθετα, το Micro Kiosk ΜΚ 500 ενσωματώνει όλες εκείνες τις σύγχρονες τεχνολογίες, που του επιτρέπουν την άμεση και απροβλημάτιστη εγκατάσταση και λειτουργία σε καινούργιες ή ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις. Το μέγεθός του, η ευκολία τοποθέτησης και διαχείρισης, αλλά και η πολύ ανταγωνιστική τιμή του, κάνει την τεχνολογία, αλλά και τις ωφέλειες που αυτή αντιπροσωπεύει, εύκολα προσβάσιμη σε μικρότερες αλυσίδες λιανικής ή ακόμα και σε μεμονωμένα καταστήματα”. 

Η τεχνολογία αιχμής της Motorola μετασχηματίζει τα παραδοσιακά price checkers σε σημεία  διαδραστικής επικοινωνίας του πελάτη με την εταιρεία, ώστε να δίνουν σε πραγματικό χρόνο στον πελάτη κάθε διαθέσιμη πληροφορία για την τιμή, τα χαρακτηριστικά ή συγκριτικά στοιχεία ενός προϊόντος, τη διαθεσιμότητά του, το σημείο που βρίσκεται μέσα στο κατάστημα, τις πιθανές προσφορές, καθώς και τις προσφορές που σχετίζονται με τα loyalty cards, υλοποιώντας διαδικασίες προσωπικής πώλησης. ‘Ολα αυτά χωρίς την παραμικρή δέσμευση προσωπικού.