Μετά την επανεκκίνηση λειτουργίας του εργοστασίου της Nutriart (πρώην Κατσέλης), που απέκτησε σε πλειστηριασμό πριν σχεδόν ενάμιση χρόνο, αναμένονται οι νέες επενδύσεις για Το Μάννα Τσατσαρωνάκης και θα υποβληθούν προς ένταξη σε επόμενο Αναπτυξιακό Νόμο. Πάντως, η διαδικασία για την επανενεργοποίηση του εργοστασίου στις Αχαρνές Αττικής φαίνεται ότι «προχωρά κανονικά». Δεν αποκλείεται και η υποβολή επενδυτικών σχεδίων που να αφορούν την τουριστική δραστηριότητα του ομίλου στο ίδιο χρονικό διάστημα. Σε παρόντα χρόνο, η εταιρεία επένδυσε στις νέες συσκευασίες και στη μετάβαση από την παραδοσιακή «σακούλα με φούντα» προς την οικολογική και ανακυκλώσιμη συσκευασία doypack. Στο επόμενο χρονικό διάστημα, αναμένεται να δούμε και επιπλέον μεγέθη συσκευασιών, που καλύπτουν μικρότερες ανάγκες. «Οι ελληνικές πωλήσεις πάνε καλά δεδομένων των συνθηκών και της ακρίβειας που έχει χτυπήσει τα πάντα. Οι αυξήσεις είναι καθημερινές, είναι έντονες.

Έχουμε κάνει ελάχιστες ανατιμήσεις πολύ μικρού ποσοστού και έχουμε βάλει πολλή πλάτη ως εταιρεία», λέει στο FOODReporter ο Marketing Manager της εταιρείας, Νίκος Ανανίκας. Για Το Μάννα Τσατσαρωνάκης αναμένονται λιγότερα κέρδη στο εννιάμηνο του 2022, δεδομένης της δύσκολης οικονομικής περιόδου, ενώ από την εταιρεία θεωρούν αναμφίβολα δεδομένη τη μείωση περιθωρίου κέρδους, ως μέρος της προσπάθειας συγκράτησης των τιμών.

Έρχονται νέες σειρές προϊόντων Πολύ σύντομα θα βγει δυνατά μια νέα σειρά προϊόντων από Το Μάννα Τσατσαρωνάκης. Η συγκεκριμένη σειρά ψηλαφεί το παξιμάδι, «παίζει» με γεύσεις και αρώματα και σύντομα θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου.

Το λανσάρισμά της αποτελεί την προσπάθεια πλασαρίσματος της εταιρείας και στο χώρο του σνακ, με κάτι διαφορετικό, νεανικό, που ταιριάζει και σε άλλη διατροφική περίσταση. Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, έρχονται και άλλα λανσαρίσματα, καθώς η εταιρεία έχει πολλά σχέδια που βρίσκονται ακόμη σε επίπεδο ανάπτυξης και που έχουν ως στόχο να βάλουν το κρητικό παξιμάδι σε άλλες περιστάσεις κατανάλωσης, στο δρόμο, στο γραφείο, ως ένα υγιεινό σνακ καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, άρα και να προσεγγίσουν και άλλα κοινά. Υπάρχουν σχέδια από την εταιρεία για είσοδο και σε άλλες κατηγορίες στο άμεσο μέλλον.

Οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 10% των συνολικών πωλήσεων Οι εξαγωγές αποτελούν περίπου το 10% των συνολικών ετήσιων πωλήσεων της Τσατσαρωνάκης. Η στόχευση των εξαγωγών αφενός αφορά τις χώρες όπου υπάρχει ελληνισμός και άρα είναι γνωστό το ελληνικό παξιμάδι, δηλαδή ΗΠΑ, Καναδάς, Μεγάλη Βρετανία και Αυστραλία (ethnic market), αφετέρου τη διείσδυση σε σχετικά φιλικές αγορές, όπως η Γερμανία, η Γαλλία και το Βέλγιο.

Η διείσδυση γίνεται μέσω των υπόλοιπων προϊόντων της εταιρείας, εκτός παξιμαδιού και μπορεί να βοηθηθεί και με τα νέα προϊόντα της κατηγορίας του σνακ: Οι νέες αγορές χρειάζονται κάτι πολύ μικρό, πολύ αφράτο, στη μορφή του healthy snacking, που αποτελεί τη νέα τάση. Με τη νέα σειρά προϊόντων, αλλάζει η χρήση του παξιμαδιού, προσφέρει πλέον έτοιμο χωρίς να χρειαστεί να προσθέσει κανείς κάτι από πάνω, παραμένει όμως στη λογική της μεσογειακής διατροφής», εξηγεί στο FOODReporter ο Export Manager της εταιρείας, Νίκος Νικολακάκης.

Ένας από τους επόμενους στόχους για Το Μάννα Τσατσαρωνάκης είναι η αύξηση της διείσδυσης στα σημεία Ho.Re.Ca., ιδίως στα ξενοδοχεία, μέσω της κρητικής διατροφής και κυρίως του ντάκου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter