Έντονο… άρωμα κρητικής γαστρονομίας θα έχει η ξενοδοχειακή μονάδα την οποία σχεδιάζει να αναπτύξει η οικογένεια Τσατσαρωνάκη σε έκταση 119 στρεμμάτων ιδιοκτησίας της στην περιοχή Φαλάσαρνα Χανίων, καθώς το ξενοδοχείο θα διαφοροποιείται από το μοντέλο του μαζικού τουρισμολύ, εστιάζοντας σε μορφές εναλλακτικού τουρισμού όπως ο αγροτουρισμός, μέσω της παροχής υπηρεσιών υποδοχής και φιλοξενίας ή και εστίασης σε χώρους λειτουργικά ενοποιημένους με αγροτικές εκμεταλλεύσεις, και ο τουρισμός γαστρονομίας, όπου οι επισκέπτες γεύονται την αυθεντική τοπική κουζίνα και συμμετέχουν σε δραστηριότητες αναψυχής σχετικές με τη γαστρονομία, γνωρίζοντας παράλληλα τα τοπικά προϊόντα.

Συνέργειες με παραγωγούς
Όπως αναφέρεται συγκεκριμένα στη Μελέτη Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου για τη χωροθέτηση της μονάδας, η τουριστική δραστηριότητα μπορεί να συνδεθεί με δραστηριότητες αγροτικού χαρακτήρα σε συνέργειες και σε συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς και τοπικές μονάδες μεταποίησης. Ο επισκέπτης θα μπορεί να ενημερώνεται, να παρακολουθεί και να συμμετέχει σε δράσεις, ενέργειες και δραστηριότητες, που αφορούν στην τοπική παραγωγική βάση και την ύπαιθρο. Επίσης, θα είναι δυνατή η έκθεση και πώληση των παραδοσιακών τοπικών προϊόντων, καθώς και τοπικών εδεσμάτων της αρτοποιίας «Το Μάννα», αλλά και των υπόλοιπων τοπικών παραγωγών. Τις δραστηριότητες αυτές θα πλαισιώσουν συμπληρωματικά και οι προτεινόμενες εκτάσεις αγροτικών καλλιεργειών, αλλά και η διατήρηση των ελαιώνων στο νοτιοανατολικό τμήμα του ακινήτου.

Διεθνοποίηση των τοπικών προϊόντων
Την ίδια στιγμή, ευνοείται και ο γαστρονομικός τουρισμός, που περιλαμβάνει δραστηριότητες όπως η μελέτη και η γευσιγνωσία των τοπικών προϊόντων, η εκμάθηση της τοπικής κουζίνας, η αγορά αγροτικών προϊόντων απευθείας από τον τόπο παραγωγής, η συμμετοχή σε εκδηλώσεις – φεστιβάλ και παρουσιάσεις γευσιγνωσίας ποιοτικών προϊόντων διατροφής, η ανάδειξη της ελληνικής και ειδικότερα κρητικής κουζίνας, καθώς και η διεθνοποίηση των τοπικών προϊόντων.

Όπως τονίζεται άλλωστε στη μελέτη, η ελληνική και ειδικότερα η κρητική γαστρονομία, βασισμένη στη φιλοσοφία της εταιρείας «Το Μάννα», θα προωθεί τοπικά προϊόντα, αξιοποιώντας τα σε τοπικά πιάτα. Το προσωπικό, που θα αποτελείται κυρίως από ντόπιους, θα έχει άριστη γνώση των προϊόντων. Εκτός από την κουζίνα, τα ελληνικά τοπικά προϊόντα θα χρησιμοποιούνται και σε υπηρεσίες spa, συμπεριλαμβάνοντας το ελαιόλαδο, βότανα, φυτά, λουλούδια, μέλι κλπ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter