Ελένη Τσατσαρωνάκη, πρόεδρος και CEO, «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ

Την επέκταση της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ σε νέα προϊόντα, με την αξιοποίηση του εργοστασίου της «Κατσέλης» στις Αχαρνές Αττικής ανακοίνωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Ελένη Τσατσαρωνάκη, κατά τη διάρκεια ενημερωτικού τριημέρου που πραγματοποιήθηκε στην Κίσαμο Χανίων, από τις 17 έως τις 19 Μαΐου 2024. Μεταξύ άλλων, η ίδια τόνισε, αναφερόμενη στη σχεδιαζόμενη αναδιοργάνωση της εταιρείας με βάση τη συγκεκριμένη παραγωγική μονάδα: «Ζήσαμε το μεγάλο εθνικό πρόβλημα της καθυστέρησης απονομής δικαιοσύνης», ενώ προσέθεσε ότι η εταιρεία μπορεί πλέον να προχωρήσει στο επόμενο βήμα καθώς σχεδιάζει ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο νέων προϊόντων με βάση το αλεύρι, σε διαφορετικές κατηγορίες. Σύμφωνα με την Ελένη Τσατσαρωνάκη, αναμένεται να ολοκληρωθεί η εν λόγω επένδυση μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου, ενώ εκτιμάται ότι η παραγωγή θα ξεκινήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025.

Παράλληλα, συνεχίζεται αδιάλειπτα η λειτουργία των παραγωγικών εγκαταστάσεων στην έδρα της εταιρείας, τον Πλάτανο, ενώ η δεύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρείας, στην Κρήτη, στο Βαρύπετρο του Δήμου Χανίων έχει αρχίσει, ήδη, να προσφέρει αποδοτικότερη ανταπόκριση στις παραγγελίες.

Διατήρηση της ηγετικής θέσης των πωλήσεων στην αγορά και προαγωγή των εξαγωγών
Επιπρόσθετα, η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ αναφέρθηκε στο διαχωρισμό δραστηριοτήτων (μεταποίηση, τουριστικές υπηρεσίες και πρωτογενή παραγωγή), επιλογή που υλοποιεί τη στρατηγική της εταιρείας για την αποδοτικότερη χρήση διαθέσιμων χρηματοδοτικών εργαλείων, την εξειδίκευση του προϊοντικού αντικειμένου, τη βελτίωση του διοικητικού συντονισμού και την ενίσχυση της εταιρικής επωνυμίας. Μεταξύ άλλων, το όραμα της εταιρείας για την ωρίμανση της προς την κατεύθυνση του Ομίλου περιλαμβάνει τη διατήρηση της ηγετικής θέσης των πωλήσεων στην αγορά και την προαγωγή των εξαγωγών και τη συστηματικότερη παρακολούθηση του ανταγωνισμού και τη συμβολή στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η εταιρεία έκλεισε με αυξημένο τζίρο κατά 4,5 με 5%, ήτοι στα 22 εκατ. ευρώ, το 2023, με καθαρά κέρδη στα 2,5 εκατ. ευρώ. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τον Παναγιώτη Σταθόπουλο, οικονομικό διευθυντή της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ, η εταιρεία σημείωσε άνοδο +3,7% σε τζίρο και +4,5% σε όγκο το πρώτο τετράμηνο του 2024. Επισημαίνεται ότι μόλις το 7% των πωλήσεων αντιστοιχεί στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και Metro AEBE), ενώ κατά 93% αφορούν σε επώνυμα προϊόντα της εταιρείας (80 κωδικοί).

Επέκταση κωδικών του «Δαγκωτό» μέσα στο δεύτερο εξάμηνο 2024
Ο Θανάσης Τσακαρδάνος, διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ, ανέφερε ότι το 5 με 7% του τζίρου της εταιρείας οδηγείται από τις εξαγωγές (πάνω από 40 χώρες).

Ο ίδιος σημείωσε ότι οι ΗΠΑ, ο Καναδάς και η Αυστραλία είναι οι πιο ισχυρές αγορές των εξαγωγών της εταιρείας, ενώ δυνατή θεωρείται και η αγορά της Γερμανίας, με την Κύπρο παράλληλα να αποτελεί πλέον μία αρκετά αναπτυσσομένη αγορά.

Ο κ. Τσακαρδάνος υπογράμμισε ότι, για το 2025, στόχος αποτελεί το «Δαγκωτό» να αυξήσει δυναμικά τις εξαγωγές της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ, ενώ ήδη δρομολογείται η επέκταση κωδικών του «Δαγκωτό» μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2024. «Θα προστεθούν τουλάχιστον άλλες δυο γεύσεις», προσέθεσε ο Θανάσης Τσακαρδάνος.

Χαρά Τσατσαρωνάκη: Το σώμα έγινε το όργανο ανοιχτής καινοτομίας του “Μάννα”
Όσον αφορά στην υψηλή διατροφική αξία του παξιμαδιού, η διευθύντρια Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ, χημικός – τεχνολόγος Τροφίμων, Χαρά Τσατσαρωνάκη, αναφέρθηκε εκτενώς στα ιδιαίτερα σημαντικά ζητήματα ποιοτικού ελέγχου, που αποτελούν μέγιστη προτεραιότητα για την εταιρεία. Η Χαρά Τσατσαρωνάκη σημείωσε μεταξύ άλλων: «Είμαστε η πρώτη εταιρεία που έβαλε στην αγορά τα παξιμάδια, τόσο σε πανελλαδικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο. Και το κάναμε με τέτοιο τρόπο που ουσιαστικά υλοποιήσαμε, πολλά χρόνια πριν ακόμη ανακοινωθεί, τη μετέπειτα Ευρωπαϊκή Σύσταση Ανασύνθεσης Τροφίμων, παράγοντας, μεταξύ των άλλων, παξιμάδια με ελαιόλαδο, χωρίς αλάτι», ενώ συμπλήρωσε: «Άλλωστε, “πυξίδα” της εταιρείας μας ήταν από την αρχή το ανθρώπινο σώμα, ο ανθρώπινος μεταβολισμός. Το σώμα έγινε το όργανο ανοιχτής καινοτομίας του “Μάννα”».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter