Η Ελαΐς Unilever ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της σε προϊόντα προσωπικής περιποίησης, φέρνοντας το Lifebuoy (Λάιφ Μπόι) στην ελληνική αγορά. Όπως σημειώνει η εταιρεία, πρόκειται για τη Νο 1 μάρκα σαπουνιού υγιεινής χεριών στον κόσμο (σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen για τις πωλήσεις σε τεμάχια). Η σειρά περιλαμβάνει υγρά κρεμοσάπουνα, μπάρα σαπουνιού, αντισηπτικά gel και υγρά μαντηλάκια καθαρισμού. Ειδικότερα, είναι διαθέσιμοι οι εξής κωδικοί:
• Υγρό κρεμοσάπουνο Total, με Θυμάρι και Έλαιο Πεύκου και Υγρό κρεμοσάπουνο Mild Care, με αντιβακτηριδιακό συστατικό και ουδέτερο pH για το δέρμα, για ενυδάτωση και προστασία από την ξηρότητα, καθώς και για απομάκρυνση των βακτηρίων.
• Αντισηπτικό gel, σε συσκευασία των 250ml και 50ml, που εξουδετερώνει το 99,9% των βακτηρίων και των εγκαψιδιωμένων ιών, ενώ περιέχει βιταμίνη Β3 και γλυκερίνη, η οποία βοηθάει στην ενυδάτωση και την προστασία κατά της ξηρότητας.
• Μπάρα σαπουνιού με γλυκερίνη, που βοηθά στην απομάκρυνση των βακτηρίων, καθώς και στην ενυδάτωση και την προστασία του φυσικού επιδερμικού φραγμού .
• Υγρά μαντηλάκια καθαρισμού με οινόπνευμα, για απομάκρυνση των βακτηρίων και εντατικό καθαρισμό.
To Lifebuoy αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά λανσαρίσματα της Ελαΐς-Unilever Hellas και θα υποστηριχτεί με επικοινωνία στα μαζικά μέσα ενημέρωσης και τα online media, καθώς και από προωθητικές ενέργειες στα σημεία πώλησης.