Μάριος Παπαγεωργίου, Senior Account Executive, Salesforce
Για το «κατάστημα του μέλλοντος» μίλησε στο διεθνές συνέδριο Future of Retail που διοργάνωσε η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), μεταξύ 5 και 6 Απριλίου 2024, ο Senior Account Executive της εταιρείας Salesforce, Μάριος Παπαγεωργίου.
Ο κ. Παπαγεωργίου ανέλυσε την αναγκαιότητα της ψηφιακής μετάβασης των εν Ελλάδι επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, δηλαδή τη μετατροπής του «μαγαζιού της γειτονιάς» σε «κατάστημα του μέλλοντος». Υπερτονίστηκε η σημασία της υιοθέτησης προηγμένων τεχνολογιών: τεχνητή νοημοσύνη και omnichannel εμπόριο. Στα παραπάνω πεδία, η Salesforce προσφέρει καινοτόμες λύσεις, μέσω των οποίων οι έμποροι μπορούν να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών, να ενισχύσουν την απόδοσή τους και να επιτύχουν στρατηγικές βιώσιμης ανάπτυξης στην ψηφιακή εποχή.
Η δυναμική εξέλιξη του τοπίου των Μέσων που χρησιμοποιούν από μόνες τους οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης ως διαφημιστικό κανάλι στο ελληνικό περιβάλλον εμπορίου είναι πια γεγονός.
Αναμφισβήτητος στόχος είναι η προσέγγιση ευρύτερων καταναλωτικών κοινών: Καθώς τα καταστήματα γίνονται όλο και πιο σημαντικά διαφημιστικά κανάλια, οι λιανέμποροι, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως, επιβάλλεται να αναπροσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ, για να προσελκύσουν αποτελεσματικά τους καταναλωτές σε πολλαπλά σημεία επαφής.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter