Για το φθινόπωρο αναβάλλεται τελικά η εισαγωγή της ΤΡΟΦΟ στο Χρηματιστήριο.Η υπερπληθώρα των αιτήσεων που έχουν κατατεθεί από ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις στις αρχές του Χρηματιστηρίου, αλλά και η δύσκολη περίοδος που διανύει το διάστημα αυτό το ΧΑΑ, αναγκάζει την ΤΡΟΦΟ να περιμένει έξι περίπου μήνες για την εισαγωγή της στη χρηματιστηριακή αγορά.
Για το φθινόπωρο αναβάλλεται τελικά η εισαγωγή της ΤΡΟΦΟ στο Χρηματιστήριο. Η υπερπληθώρα των αιτήσεων που έχουν κατατεθεί από ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις στις αρχές του Χρηματιστηρίου, αλλά και η δύσκολη περίοδος που διανύει το διάστημα αυτό το ΧΑΑ, αναγκάζει την ΤΡΟΦΟ να περιμένει έξι περίπου μήνες για την εισαγωγή της στη χρηματιστηριακή αγορά.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πλέον εκτιμήσεις που κάνει η διοίκησή της αλυσίδας και με βάση τα νέα δεδομένα, οι δημόσιες εγγραφές για την εισαγωγή των μετοχών της ΤΡΟΦΟ στο ΧΑΑ είναι πολύ πιθανό να πραγματοποιηθούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με Οκτώβριο. Ειδικότερα τονίζεται πως αν μέχρι το τέλος του έτους οι αρχές του ΧΑΑ επιτρέψουν την εισαγωγή 35 έως 40 επιχειρήσεων στην κύρια και την παράλληλη αγορά, τότε είναι πολύ πιθανό η ΤΡΟΦΟ να φιλοξενηθεί στο ταμπλό του ΧΑΑ το φθινόπωρο.
Όπως έχει ήδη γράψει το “σελφ σέρβις”, η ΤΡΟΦΟ επρόκειτο να εισαχθεί στο ΧΑΑ την άνοιξη του 2000, με στόχο να αντλήσει από τη χρηματιστηριακή αγορά περίπου 8 δισ. δραχμές, ποσό με το οποίο θα επιταχύνει την ανάπτυξή της στην εγχώρια αγορά, αλλά και γενικότερα στην περιοχή των Βαλκανίων, όπου ήδη έχει επιχειρηματική παρουσία με ένα κατάστημα (Ena Bulgaria) στη γειτονική μας Βουλγαρία.
Επίσης, με τα κεφάλαια που θα αντληθούν από το ΧΑΑ η εταιρία θα χρηματοδοτήσει και τα εξής:
- Την ανάπτυξή της στην αγορά catering.
- Το άνοιγμα τριών καταστημάτων στο Βόλο, τα Ιωάννινα και τη Ρόδο.
- Τη δημιουργία ενός καταστήματος ΕΝΑ στη Μυτιλήνη.
- Την ανακαίνιση των παλαιών της μονάδων.
- Την οργάνωση μονάδας τυποποίησης νωπών προϊόντων.
- Την ανανέωση του μηχανογραφικού συστήματος.
- Την τοποθέτηση μηχανημάτων barcode σε όλα τα ταμεία της ΤΡΟΦΟ.
Τα ανωτέρω αναφέρθηκαν στα πλαίσια του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου της εταιρίας, κατά τις εργασίες του οποίου ο πρόεδρός της, κ. Δημ. Σπανός, αναφερόμενος στην πορεία του ομίλου κατά το 1999 υπογράμμισε πως οι πωλήσεις του έφθασαν τα 96 δισ. δραχμές (57 δισ. της ΤΡΟΦΟ και 39 δισ. της ΕΝΑ ), παρουσιάζοντας άνοδο κατά 9%, έναντι του 1998, ενώ τα προ φόρων καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 900 εκατ. δραχμές (600 εκ. της ΤΡΟΦΟ και 300 εκ. της ΕΝΑ), σημειώνοντας αύξηση κατά 15%.
Ο κ. Σπανός υπογράμμισε επίσης το γεγονός ότι η εταιρία ΤΡΟΦΟ συγκαταλέχθηκε από την GrowthPlus στις 500 περισσότερο αναπτυσσόμενες εταιρίες στην Ευρώπη, με κριτήριο την αύξηση του αριθμού του προσωπικού, καθώς και ότι η εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει πιλοτικές συνεργασίες shop in a shop με την Γρηγόρης Μικρογεύματα και την Garden Center, στα καταστήματα της ΤΡΟΦΟ Center Ελευσίνας και ΕΝΑ Κηφισού.
Τέλος η εταιρία, στα πλαίσια της εμπορικής της πολιτικής, προχώρησε ένα πρόγραμμα σημαντικής μείωσης των τιμών σε 500 βασικά καταναλωτικά αγαθά με καμία αύξηση στα υπόλοιπα είδη.