Στο συγκεκριμένο DSN (digital signage network), με τη χαρακτηριστική επωνυμία Everest Coolsign, θα προβάλλονται προωθητικές ενέργειες των Everest, διαφημίσεις τρίτων εταιρειών καθώς και infotainment περιεχόμενο. ‘Οπως υπογράμμισε ο κ. Λευτέρης Σταφυλαράκης, διευθύνων σύμβουλος της DSMS, «είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή που επιλεχθήκαμε από την εταιρία Everest για αυτή την αποκλειστική συνεργασία. Το μεγάλο δίκτυο, η 24ώρη λειτουργία των καταστημάτων, καθώς και η επισκεψιμότητά τους, που αγγίζει κατά μέσο όρο τους 120.000 πελάτες ημερησίως, πιστεύουμε ότι θα αναγάγουν το Everest Coolsign digital signage network σε ένα πάρα πολύ δυνατό & ελκυστικό διαφημιστικό μέσο».

Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει ήδη ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία του δικτύου, και μέχρι το τέλος του Ιουλίου θα έχουν ενταχθεί 20 καταστήματα. Η κανονική λειτουργία του δικτύου θα ξεκινήσει στις 15 Σεπτεμβρίου, οπότε θα βρίσκονται displays σε πλήρη λειτουργία σε 50 καταστήματα Everest.

Να θυμίσουμε ότι η DSMS (www.dsms.gr) είναι εταιρεία που παρέχει turnkey dynamic digital signage solutions. Στο portfolio της περιλαμβάνονται μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, όπως ο όμιλος Λεμονή σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, η Mattel Hellas και η L’ Oreal στα σημεία πώλησης των προϊόντων τους, το δίκτυο συνεργατών τής Citroen Hellas, το δίκτυο καταστημάτων τής Media Strom και των Bambineria κά. Επίσης, η DSMS αναπτύσσει ιδιόκτητο digital out-of-home advertising network και ήδη από τον Οκτώβριο του 2007 έχει υλοποιήσει, διαχειρίζεται και εκμεταλλεύεται διαφημιστικά το Avenue Coolsign, δηλαδή το DSN του εμπορικού κέντρου Avenue στο Μαρούσι.