Άνω των 4.000 κωδικών έχουν φτάσει πλέον τα προϊόντα που πωλούνται µέσω Wolt Market, από τα 1.800 πριν ενάµιση περίπου χρόνο, σε αύξηση άνω του 122% σε επίπεδο κωδικών που επιβεβαιώνει την αλµατώδη ανάπτυξη της αλυσίδας. Πράγµατι, η Wolt Market βιώνει διψήφια ανάπτυξη παραγγελιών και την εµπιστεύεται όλο και περισσότερος κόσµος για τις εβδοµαδιαίες αγορές του, κάτι που είναι και ο επόµενος στόχος της εταιρείας που ανήκει πλέον στον αµερικανικό κολοσσό DoorDash, όπως δήλωσε ο General Manager της Wolt Market για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Θανάσης Μπιλάλης. Η Wolt Market φιλοδοξεί να είναι ο «ιδανικός προορισµός για τα εβδοµαδιαία ψώνια του καταναλωτή», όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Μπιλάλης και µετρά δέκα dark stores στην Ελλάδα, µε περισσότερους από 130 εργαζοµένους στη χώρα µας, καθώς επίσης και τέσσερα dark store στην Κύπρο και άλλα δύο στη Μάλτα.

Η προσθήκη εποχικών προϊόντων και οι σκέψεις για ιδιωτική ετικέτα
Στην επόµενη ηµέρα, η Wolt Market στοχεύει να κάνει ακόµη πιο φιλική την εφαρµογή της για τον χρήστη, που, ως επί το πλείστον, είναι αρκετά εξοικειωµένος µε τις νέες τεχνολογίες από µόνος του: Προστίθεται η εµπειρία των εποχικών προϊόντων. Αυτή τη στιγµή υπάρχουν χριστουγεννιάτικα προϊόντα στο Wolt Market και θα δούµε στο άµεσο µέλλον και άλλες παρεµφερείς κατηγορίες: Έρχονται προϊόντα για την επέτειο του Αγίου Βαλεντίνου στις 14 Φεβρουαρίου, όπως αποκαλύφθηκε. Η απώτερη στόχευση είναι να προστεθεί και η προσωπική εµπειρία του κάθε χρήστη στην εφαρµογή και «σε αυτό εργάζονται όλοι οι προγραµµατιστές της Wolt». Όπως το αντιλαµβάνεται κανείς, οι µπύρες, για παράδειγµα, θα είναι πιο άµεσα προσβάσιµες στο app από τον χρήστη που τις προτιµά αντί των παγωτών και το ανάποδο για όποιον παραγγέλνει παγωτά µε µεγαλύτερη συχνότητα. Ο κ. Μπιλάλης παραδέχτηκε ότι «µετράει η θέση των προϊόντων µέσα στην εφαρµογή» ως προς την τελική επιλογή του καταναλωτή. Η Wolt Market έχει ήδη εξετάσει το ενδεχόµενο να αναπτύξει τη δική της γκάµα µε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, «αν και αυτό δεν είναι κάτι άµεσο», όπως τόνισε ο κ. Μπιλάλης. «Στην περίπτωση όµως που συµβεί αυτό, θα στοχεύσουµε στους καλύτερους κωδικούς, τόσο από πλευράς τιµών, όσο και από πλευράς ποιότητας», πρόσθεσε.

Άλλωστε, ο General Manager της Wolt Market για την Ελλάδα δήλωσε µε νόηµα: «Αν δούµε, για παράδειγµα, την ανάγκη στα έτοιµα γεύµατα, τότε θα αναζητήσουµε την κατάλληλη συνεργασία για να αναπτύξουµε αυτό το κοµµάτι: Είτε θα πάµε µε τους προµηθευτές που ήδη υπάρχουν στην αγορά, είτε θα κάνουµε την κίνηση κάποιος να παράξει για εµάς ή θα τον έχουµε µόνο εµείς», δίχως να διαψεύδει και τη λύση προσώπων που θα λειτουργήσουν ως πρέσβεις της αλυσίδας σε συγκεκριµένες κατηγορίες προϊόντων, όπως κάνουν ανταγωνιστές λιανέµποροι.

Το ζήτηµα των επόµενων dark stores σε Αττική και υπόλοιπη Ελλάδα
Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης, η Wolt Market εξετάζει το ενδεχόµενο επέκτασής της και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, «δίχως να είναι τίποτα ανακοινώσιµο». Ο κ. Μπιλάλης υπαινίχθηκε ότι οι στόχοι για νέα καταστήµατα περιλαµβάνουν τουλάχιστον ένα νέο dark store στην Αττική για το 2023. Πράγµατι, το ζήτηµα αρχίζει και γίνεται λειτουργική ανάγκη για τη Wolt Market: Όπως είπε ο κ. Μπιλάλης, η Wolt Market «πάντα στοχεύει να καλύπτει τις ανάγκες που έχουν οι καταναλωτές». Η ραγδαία αύξηση του κωδικολογίου εκ των πραγµάτων σύντοµα θα πάψει να είναι απόλυτα λειτουργική για τα µικροµεσαία καταστήµατα, όπως αυτό του Περιστερίου, στην οδό Φιλικών 3 στην Τσαλαβούτα, το οποίο έχει επιφάνεια περίπου 400 τ.µ., εφόσον θα έχουν σύντοµα εξαντληθεί οι εργονοµικές παρεµβάσεις τοποθέτησης προϊόντων, όσο οι νέοι κωδικοί που εξυπηρετούνται θα αυξάνονται. Ο κ. Μπιλάλης τόνισε ότι «η Wolt Market βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία µε τους προµηθευτές της», όµως η λογική µοιραία κατευθύνει την αναζήτηση των επόµενων dark stores της εταιρείας στην Αττική σε ακόµη µεγαλύτερα ακίνητα σε εµβαδόν.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter