Η Shell εφαρμόζει πιλοτικά σε κατάστημά της στο βόρειο Λονδίνο την πλατφόρμα της IBM που στηρίζεται στη χρήση συστήματος RFID για instant checkout, στοχεύοντας στην κατάκτηση της θέσης του άμεσου ανταγωνιστή του Amazon Go.

Μετά από μια δοκιμή έξι εβδομάδων, με επιλεγμένους καταναλωτές, στο κατάστημά της στο Holloway Road, η Shell σχεδιάζει να βελτιώσει τη συγκεκριμένη τεχνολογική λύση και να θέσει το νέο της κατάστημα στη διάθεση μεγαλύτερου αριθμού καταναλωτών, έως το καλοκαίρι.

Το σύστημα, σύμφωνα με τα βρετανικά μέσα, μοιάζει με ένα self-service checkout, μόνο που αντί να σκανάρουν τα προϊόντα που αγοράζουν οι πελάτες απλώς τα τοποθετούν στο ειδικό μηχάνημα και οι αισθητήρες που λειτουργούν με τεχνολογία RFID υπολογίζουν αυτόματα το συνολικό κόστος.

Για την πληρωμή, χρησιμοποιούν το Bluetooth του κινητού τους για να έρθουν σε επαφή με τον ειδικό αναγνώστη και πληρώνουν με τη χρήση mobile εφαρμογής.