Το άνοιγμα της αγοράς της εστίασης τον Μάιο του 2021 μετά τη χαλάρωση των μέτρων για την προστασία από την πανδημία, σε συνδυασμό με την επιτυχημένη τουριστική περίοδο που ακολούθησε το περσινό καλοκαίρι βοήθησαν την Αθηναϊκή Ζυθοποιία να εμφανίσει ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα για τνς περασμένη χρονιά.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση του έτους 2021, οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας, μη συμπεριλαμβανομένου δηλαδή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, ανήλθαν σε 225,63 εκατ. ευρώ, έναντι 179,13 εκατ. ευρώ το 2020, κατέγραψαν δηλαδή σημαντική αύξηση ύψους 25,96%. Οι συνολικές πωλήσεις, μαζί με τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης (ΕΦΚ), έφθασαν τα 342,67 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 117,04 εκατ. ευρώ αφορούσαν τον ΕΦΚ και άρα, κατέγραψαν ανάλογη αύξηση της τάξης του 24,86%, συγκρινόμενες με τα 274,44 εκατ. ευρώ πωλήσεων κατά το έτος 2020, εκ των οποίων τα 95,3 εκατ. ευρώ αντίστοιχα αφορούσαν στον ΕΦΚ.

Άλλωστε, τα προ φόρων κέρδη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ανήλθαν σε 34,1 εκατ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2021, αυξημένα κατά 285,49% σε σύγκριση με το 2020. Αντίστοιχα, τα κέρδη μετά τους φόρους έφθασαν τα 26,69 εκατ. ευρώ έναντι 6,05 εκατ. ευρώ το 2020. Γίνεται ιδιαίτερη μνεία στην ανάληψη της διανομής των προϊόντων Bacardi από την Αθηναϊκή Ζυθοποιίας μετά την 1η Απριλίου 2021, η οποία είχε θετικό αντίκτυπο στα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα, κάτι που παραδέχεται επισήμως και η ίδια η εταιρεία.

Το «θετικότατο πρόσημο» της συμβολής της ανάληψης διανομής των προϊόντων Bacardi
«Το άνοιγμα του δικτύου Horeca τον Μάιο του 2021, μετά από μια μακράς περιόδου lockdown, είχε σημαντική θετική επίδραση συνολικά στην αγορά της μπύρας και βέβαια και στα αποτελέσματα της εταιρείας, όπως είχε και η μεγαλύτερη του αναμενομένου ανάπτυξη του τουρισμού. Η νέα συνεργασία διανομής των προϊόντων της Bacardi είχε επίσης θετικότατο πρόσημο», δήλωσε στο FOODReporter ο υπεύθυνος επικοινωνίας και εταιρικών σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιΐας, Γιάννης Γεωργακέλλος.

Σε ερώτηση του FOODReporter αναφορικά με τη φήμη επέκτασης των δραστηριοτήτων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και στον σχετικά συναφή χώρο των Hard Seltzers, ο κ. Γεωργακέλλος επεσήμανε ότι πράγματι πρόκειται για στρατηγική στόχευση του Ομιλου Heineken σε παγκόσμιο επίπεδο και έχει συζητηθεί και εξεταστεί από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία στην Ελλάδα, όμως «αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα συγκεκριμένο ως απόφαση» ή τελική χάραξη στρατηγικής.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter