Η τεχνητή νοηµοσύνη (AI) είναι µια έννοια που κάνει έντονο «buzz». Ειδικά στον κλάδο των σούπερ µάρκετ και των FMCG. Τα εργαλεία της τεχνητής νοηµοσύνης µπορούν να διασφαλίσουν χρήσιµα και αξιοποιήσιµα data για την καταναλωτική συµπεριφορά αλλά και την έρευνα και ανάπτυξη καινοτόµων καταναλωτικών προϊόντων. Διαφορετικά AI applications αγγίζουν το σύνολο του value chain, από την βελτιστοποίηση των πρώτων υλών, την διαδικασία παραγωγής, το σωστό pricing των προϊόντων, τη διανοµή, την πώληση των τελικών προϊόντων, µέχρι και την επικοινωνία προς τον τελικό καταναλωτή σε όλο το φάσµα των touchpoints.

Στο 14ο Food Retail Conference δεν µιλάµε γενικώς για ΑΙ αλλά για πραγµατικά case studies, γνώση και δεδοµένα που προκύπτουν από την εφαρµογή της τεχνητής νοηµοσύνης σε σηµαντικές ελληνικές εταιρείες του κλάδου. ΔΕΛΤΑ, METRO και Satori συζητούν:

  • Πώς υλοποιείται µια αποδοτική ΑΙ στρατηγική;
  • Ποια η µέχρι τώρα εµπειρία από την εφαρµογή του ΑΙ;
  • Πώς αξιοποιούνται τα εργαλεία του ΑΙ για να προσφέρουν προσωποποιηµένη εµπειρία καταναλωτή;
  • Πώς αξιοποιούνται για τη διάγνωση των ανερχόµενων τάσεων;
  • Πώς αξιοποιούνται για την προαγωγή της προϊοντικής και επιχειρησιακής καινοτοµίας;
  • Πώς αξιολογούνται οι µεσοπρόθεσµες και µακροπρόθεσµες ευκαιρίες και προκλήσεις;

To πάνελ διαλόγου στελεχώνουν: ο Μιχάλης Γεωργακόπουλος, Founder & CEO, Satori Analytics, ο Αντώνης Γιαννόπουλος, Chief Information Officer, METRO, ο Κώστας Καµπάκης, Digital and eCommerce Acceleration Manager, DELTA και ο Γιώργος Γεωργιόπουλος, Industry Expert, Advisor (moderator). Το 14o Food Retail Conference τελεί υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεµπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Μάθετε περισσότερα εδώ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter