Προτεινόμενη στρατηγική για τους Έλληνες λιανέμπορους προκειμένου να αυξήσουν τις τελικές πωλήσεις τους ανέπτυξε σε ανάλυσή του ο Κόνραντ Σιβίνσκι, Senior Partner της Minds & Roses, στην ημερίδα Space4Commerce της Mastercard.

Σύμφωνα με έρευνα που παρουσίασε, το ευρωπαϊκό κοινό σε ποσοστό 55% επιθυμεί να δοκιμάσει «κάτι νέο» στις αγορές του (όχι μόνο τροφίμων), το 45% όμως επιδιώκει συχνά αγορές grocery εκτός προϋπολογισμού (εκτός «λίστας σούπερ μάρκετ»).

Επίσης, το 25% του κοινού λατρεύει τις αγορές στο σούπερ μάρκετ, ενώ ένα 38% προτιμά περισσότερο έξοδο σε εστιατόρια και μπαρ, σημεία ενδιαφέροντος εστίασης δηλαδή. Ειδικότερα για το ελληνικό κοινό, το 65% αυτού βρίσκει ευχάριστη διαδικασία τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ, αλλά ταυτόχρονα, «ευχαρίστως θα παραιτούνταν από αυτή, αν είχε τη δυνατότητα».

«Οι πελάτες χρειάζονται κίνητρο από τους λιανεμπόρους για να κάνουν το κάτι παραπάνω και να συμμετέχουν ακόμη περισσότερο στη διαδικασία της αγοράς», τόνισε ο κ. Σιβίνσκι, συμπληρώνοντας:

«Ειδικά στην Ελλάδα, είναι πολύ υψηλά τα ποσοστά των καταναλωτών που εκτιμούν και επιδιώκουν την ανθρώπινη επαφή». Ο κ. Σιβίνσκι μίλησε για στοχευμένες καμπάνιες προϊόντων στην εμβέλεια του καταστήματος, που θα δώσουν χρώμα, άρωμα, ύφος και εικόνα στις εντός καταστήματος αγορές.