Τίτλοι τέλους µπαίνουν µέχρι τα τέλη Δεκέµβρη 2022, όπως όλα δείχνουν, στην ιστορία 51 ετών των σούπερ µάρκετ Γέγος, σε ό,τι αφορά τουλάχιστον την κοινή επιχειρηµατική πορεία της οικογένειας.

Τα τέσσερα καταστήµατα της αλυσίδας της νοτιοανατολικής Αττικής που στεγάζονται σε ιδιόκτητα κτίρια της Γέγος, δηλαδή τα δύο του Πόρτο Ράφτη και εκείνα του Μαρκόπουλου και της Αρτέµιδας (Λούτσας) περνούν πλέον στα χέρια του Οµίλου Σκλαβενίτης.

Οι υπογραφές µπήκαν τη Δευτέρα 12 Δεκεµβρίου 2022, ανήµερα του αγίου Σπυρίδωνος, τιµώντας τον ιδρυτή της αλυσίδας Σκλαβενίτης, Σπύρο Σκλαβενίτη, εκλιπόντα από το 2006.

Κοινή ταµπέλα Γέγος – Σκλαβενίτης
Αντίστοιχα, πηγές του FOODReporter αναφέρουν ότι και η οικογένεια Σκλαβενίτη θέλησε να τιµήσει την οικογένεια Γέγου για τα 51 της χρόνια στο ελληνικό οργανωµένο λιανεµπόριο, µιας και η εταιρεία Γέγος ιδρύθηκε το 1971. Για το λόγο αυτό, αλλά και για τη διατήρηση του αποτυπώµατος και της σηµασίας του brand Γέγος στα Μεσόγεια, εξωτερικά του κάθε καταστήµατος η ταµπέλα θα είναι κοινή: Γέγος – Σκλαβενίτης.

Εξάλλου, τα καταστήµατα εξαγοράστηκαν από τον Όµιλο Σκλαβενίτη, µε τη συµφωνία να λειτουργούν ως Γέγος µέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και µετά τις 20 Ιανουαρίου 2023 έχει συµφωνηθεί ριζική εσωτερική ανακαίνισή τους που θα κρατήσει δύο µε τρεις ηµέρες, στα πρότυπα των σούπερ µάρκετ Σκλαβενίτης.

Πάντως, πηγές από τους εταίρους της Γέγος δηλώνουν ότι «αναζητούσαν σε όλο το προηγούµενο διάστηµα µια λύση αποχώρησης από τον κλάδο των retailers, η οποία θα κρατούσε εξασφαλισµένο και το προσωπικό των καταστηµάτων». Στο ίδιο πλαίσιο, είχαν γίνει συζητήσεις και µε την ΑΒ Βασιλόπουλος, οι οποίες δεν ευδοκίµησαν. Ο Όµιλος Σκλαβενίτη κάνει πλέον δική του τη «µερίδα του λέοντος» από τα 21 εκατ. ευρώ περίπου, που αναµένεται να είναι ο συνολικός τζίρος των σούπερ µάρκετ Γέγος για το 2022.

Τι ισχύει για τα καταστήµατα της αλυσίδας σε Αργυρούπολη και Κερατέα
Αναφορικά µε τα καταστήµατα της αλυσίδας σε Αργυρούπολη και Κερατέα, τα οποία λειτουργούν σε µη ιδιόκτητα ακίνητα µε ενεργό µισθωτήριο της Γέγος, υπάρχουν έντονες συζητήσεις εξαγοράς µε παραπάνω από έναν ενδιαφερόµενους και όπως µαθαίνει το FOODReporter, η πιθανότερη λύση είναι να καταλήξουν και τα δύο ως «πακέτο» στην ίδια αλυσίδα.

Η ίδια πηγή σηµειώνει ότι στόχος της οικογένειας Γέγου είναι µέχρι τα τέλη του φετινού Δεκεµβρίου να έχει ολοκληρώσει κι αυτό το deal και πλέον «κάθε εταίρος να πάρει το δικό του επιχειρηµατικό δρόµο».

Η αλυσίδα σούπερ µάρκετ Γέγος θα επιχειρήσει να αποχωρήσει από τον ΕΛΟΜΑΣ σε σηµερινή συνάντηση του διοικητικού συµβουλίου του Οµίλου σούπερ µάρκετ, η οποία ορίστηκε µετά τις τελευταίες εξελίξεις εξαγοράς.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter