Τον καθορισμό των τιμών της ανά περιοχή βάσει εισοδήματος εξετάζει η Tesco.

(Ηνωμένο Βασίλειο) Η ισχυρότερη αλυσίδα της χώρας σκέφτεται να έχει περισσότερες προσφορές και μεγαλύτερη γκάμα των φθηνότερων σειρών της (όπως η σειρά Tesco Value) στα καταστήματα που λειτουργούν σε περιοχές στις οποίες τα εισοδήματα είναι χαμηλά, ενώ στους κατοίκους των ακριβών περιοχών θα προωθεί προϊόντα όπως τα Tesco Finest.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου, η αλυσίδα βρίσκεται ήδη σε συνομιλίες με προμηθευτές της που σκέφτονται να ξεκινήσουν προωθητικές ενέργειες σε περιοχές όπου τα εισοδήματα είναι χαμηλά και υπάρχει έντονος ανταγωνισμός από τους discounters όπως οι Aldi, Lidl και Iceland. Θα υπάρχουν όμως και προϊόντα στα οποία η τιμή θα είναι ενιαία, για όλα τα καταστήματα της αλυσίδας. Η νέα αυτή τιμολογιακή πολιτική θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε 300 καταστήματα, με στόχο να επεκταθεί στο σύνολο του δικτύου.

Ήδη η αλυσίδα αποφασίζει την γκάμα των προϊόντων των καταστημάτων της σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία και τις καταναλωτικές συνήθειες κάθε περιοχής, όπως καταγράφονται από το πρόγραμμα πιστότητας που εφαρμόζει μέσω της Clubcard.