Από τα περίπτερα και τα μίνι μάρκετ διακινούνται στην αγορά οι περισσότερες τηλεκάρτες. Ο λόγος είναι απλός. Μικρά σημεία πώλησης υπάρχουν σχεδόν παντού, σε όλη την επικράτεια. Είναι ανοιχτά από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ -μερικά από τα οποία λειτουργούν όλο το 24ωρο- και είναι επόμενο να συγκεντρώνουν την προτίμηση των καταναλωτών.

Από τα περίπτερα και τα μίνι μάρκετ διακινούνται στην αγορά οι περισσότερες τηλεκάρτες. Ο λόγος είναι απλός. Μικρά σημεία πώλησης υπάρχουν σχεδόν παντού, σε όλη την επικράτεια. Είναι ανοιχτά από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ -μερικά από τα οποία λειτουργούν όλο το 24ωρο- και είναι επόμενο να συγκεντρώνουν την προτίμηση των καταναλωτών.

Στην εν λόγω αγορά δραστηριοποιείται μεγάλος αριθμός εταιρειών με αξιόλογα προϊόντα και προσφορές. Όμως, όπως μας επεσήμανε ο κ. Άγης Σαντοριναίος της ΟΤΕnet, “θα πρέπει οι ιδιοκτήτες των μικρών σημείων πώλησης να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην επιλογή της εταιρείας από την οποία θα προμηθεύονται τηλεκάρτες, καθώς στην αγορά κυκλοφορούν συχνά και προϊόντα αμφίβολης ποιότητας. Η ΟΤΕnet κυκλοφορεί στην αγορά την κάρτα smile+web, η οποία βρίσκεται παντού”. Τα προϊόντα της εταιρείας οι καταναλωτές μπορούν να τα βρουν στα περίπτερα, στα μίνι μάρκετ, σε καταστήματα του ΟΤΕ και των ΕΛΤΑ, στο δίκτυο καταστημάτων Γερμανός και στα video clubs Seven.

Τι είναι η smile+web

Η smile+web είναι μία κάρτα προπληρωμένου χρόνου τηλεφωνίας και πρόσβασης στο internet και δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε φθηνές κλήσεις προς κινητά εντός Ελλάδος και προς το εξωτερικό. Παράλληλα χρησιμοποιείται για αστικά και υπεραστικά τηλεφωνήματα. Η κάρτα αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε σταθερή τηλεφωνική τονική συσκευή, χωρίς το τηλεφώνημα να χρεώνεται στη συσκευή από την οποία έχετε καλέσει, επειδή αυτό χρεώνεται μόνο στην κάρτα, από την οποία αφαιρείται η χρηματική αξία του τηλεφωνήματος. Επίσης, με την κάρτα smile+web μπορεί κάποιος να τηλεφωνήσει από όλα τα καρτοτηλέφωνα του ΟΤΕ, χωρίς τη χρήση τηλεκάρτας. Η διάρκειά της είναι εξάμηνη, δηλαδή η αξία της μπορεί να καταναλωθεί εντός έξι μηνών μετά την πρώτη ενεργοποίησή της (ημερομηνία πρώτης χρήσης είτε για τηλεφωνία είτε για πρόσβαση στο internet).

Τύποι κάρτας smile+web

Η κάρτα διατίθεται στην αγορά σε 4 τύπους:

  • Πράσινη κάρτα αξίας 3 ευρώ, η οποία αντιπροσωπεύει χρόνο ομιλίας 3 ευρώ ή 6 ώρες πρόσβαση στο διαδίκτυο.
  • Φούξια κάρτα αξίας 5 ευρώ, η οποία αντιπροσωπεύει χρόνο ομιλίας 5 ευρώ ή 10 ώρες πρόσβαση στο διαδίκτυο.
  • Μπλε κάρτα αξίας 10 ευρώ, η οποία αντιπροσωπεύει χρόνο ομιλίας 10 ευρώ ή 22 ώρες πρόσβαση στο διαδίκτυο.
  • Κόκκινη κάρτα αξίας 15 ευρώ, η οποία αντιπροσωπεύει χρόνο ομιλίας 16 ευρώ (1 ευρώ δώρο) ή 40 ώρες πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Η χρέωση για όλους τους προορισμούς εντός Ελλάδος προς σταθερό τηλέφωνο είναι ενιαία και κοστίζει 13Λ το λεπτό, ενώ για κλήσεις προς κινητά η χρέωση είναι 21,4Λ το λεπτό. Η χρέωση γίνεται ανά λεπτό χρήσης της υπηρεσίας, ενώ τμήμα χρήσης μικρότερο των 60 δευτερολέπτων στρογγυλοποιείται στα 60 δευτερόλεπτα. Στις τιμές αυτές συμπεριλαμβάνεται και ΦΠΑ 18%.

Για Smartalk συνομιλίες


Η FORTHnet δραστηριοποιείται στον χώρο των καρτών προπληρωμένου χρόνου ομιλίας από τον Νοέμβριο του 2002 με τη Smartalk. H Smartalk διατίθεται σε τρεις εκδόσεις των 3, 6 και 10 ευρώ αντίστοιχα (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).

Η κάρτα Smartalk μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιαδήποτε σταθερή, δημόσια ή ιδιωτική, τονική συσκευή και από καρτοτηλέφωνα, αλλά όχι από κινητά τηλέφωνα. Στα βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Smartalk συμπεριλαμβάνονται η ευκολία στη χρήση, οι ανταγωνιστικές χρεώσεις της, το σύστημα ενιαίας χρέωσης για όλες τις ώρες της ημέρας και φυσικά η δυνατότητα πρόσβασης στις ποιοτικές υπηρεσίες της FORTHnet.


Πλεονεκτήματα και οφέλη

Η χρήση των προπληρωμένων καρτών χαρακτηρίζεται από δύο βασικά πλεονεκτήματα, στα οποία οφείλεται και η δυναμική τους: τον απόλυτο έλεγχο αφενός και συνεπώς τη μείωση των τηλεπικοινωνιακών εξόδων, και αφετέρου την ελευθερία που προσφέρουν, καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οποιαδήποτε σταθερή δημόσια ή ιδιωτική συσκευή στην Ελλάδα.

Επιπλέον, οι κάρτες Smartalk προσφέρουν ανταγωνιστικές χρεώσεις για κλήσεις προς οποιονδήποτε προορισμό στην Ελλάδα (αστικά, υπεραστικά και προς κινητά και το εξωτερικό).

Η διάθεση των καρτών Smartalk στα μικρά σημεία πώλησης (περίπτερα, καταστήματα ψιλικών) τόσο στην Αθήνα όσο και στην επαρχία γίνεται μέσω χονδρεμπόρων. Παράλληλα, οι κάρτες Smartalk είναι διαθέσιμες και στα γραφεία της FORTHnet στην Αθήνα και το Ηράκλειο Κρήτης, στους κατά τόπους αντιπροσώπους της FORTHnet σε όλη την Ελλάδα, στις αλυσίδες καταστημάτων Πλαίσιο, Μπενρουμπήnet, στο Κέντρο Τύπου και στα Πρακτορεία Τύπου -Αντιπρόσωποι της Άργοςnet.

Περίπτερα και ψιλικά καθοριστικός παράγοντας πωλήσεων

Δεδομένου του ότι η κάρτα προπληρωμένου χρόνου ομιλίας αποτελεί προϊόν που απευθύνεται κυρίως σε οικιακούς καταναλωτές, μεγάλη σημασία έχει η τοποθέτησή του σε σημεία πώλησης-κλειδιά, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση τα μικρά σημεία πώλησης (περίπτερα, καταστήματα ψιλικών). Όπως επεσήμανε στο περιοδικό μας η κα Ντίνα Καρβούνη, υπεύθυνη του γραφείου τύπου της FORTHnet, “η επιλογή και διάθεση καρτών προπληρωμένου χρόνου ομιλίας μέσω αυτού του δικτύου διανομής, αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την κατάρτιση της στρατηγικής μάρκετινγκ του προϊόντος και γενικότερα για την πορεία του”.

Στη FORTHnet εκτιμάται ότι το υψηλό ποσοστό κέρδους για τους κατόχους των σημείων διάθεσης, η άριστη ποιότητα της υπηρεσίας, η διαφοροποιημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό υπηρεσία, οι ανταγωνιστικές χρεώσεις, η επιτυχημένη πολιτική προώθησης, αλλά και η συνεχής μελέτη και παρακολούθηση των τάσεων στον χώρο αυτό, αποτελούν κρίκους μιας αλυσίδας που δεν πρέπει να σπάσει προκειμένου να επιτύχουν την επιθυμητή διείσδυση μιας προπληρωμένης κάρτας στους καταναλωτές.

Σημαντικά περιθώρια για ανάπτυξη της αγοράς

Όλοι οι εκπρόσωποι των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον εν λόγω χώρο, εκτιμούν ότι η αγορά των προπληρωμένων καρτών είναι δυναμική και αναπτυσσόμενη, που μπορεί να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο με τη διαρκή εξέλιξη των ήδη παρεχόμενων υπηρεσιών, με την ανάπτυξη υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας (πχ δυνατότητες ενημέρωσης μέσω προπληρωμένων καρτών), καθώς και με τη βελτίωση του επιπέδου αφομοίωσης των νέων τεχνολογιών.