Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την ενεργοποίηση του e-shop της ΕΥΣ –η ηλεκτρονική διεύθυνσή του είναι sklavenitis.gr–, μετά την εξαγορά της ψηφιακής πλατφόρμας caremarket.gr από την εταιρεία Yoda ΑΕ. Με τη δραστηριοποίησή της σχετικά η ΕΥΣ επιχειρεί να απαντήσει στους ανταγωνιστές της, οι οποίοι, έχοντας ξεκινήσει νωρίς τις επενδύσεις στις διαδικτυακές πωλήσεις, έχουν αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα έναντί της.

Tη σχετική απόφαση έλαβε η διοίκηση της ΕΥΣ, έχοντας ολοκληρώσει το πλάνο ανακαίνισης του συνόλου των 361 καταστημάτων που «κληρονόμησε» από τη Μαρινόπουλος, στο πλαίσιο της συμφωνίας το 2017 για τη διάσωση του δικτύου της. Για τη μετάβαση της αλυσίδας στην ψηφιακή εποχή, οι αρμόδιες διευθύνσεις της εργάζονται πυρετωδώς, ώστε να είναι όλα έτοιμα πριν το τέλος του πρώτου εξαμήνου του έτους. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι στο προσεχές τετράμηνο πρέπει, πρώτον, να ολοκληρωθεί η λειτουργία του πρώτου dark store, μέσω της μετατροπής των εγκαταστάσεων της αλυσίδας επί της οδού Κλεισθένους (Γέρακας) σε ειδικού τύπου κέντρο αποθηκών, δεύτερον, να «ανέβουν» στο e-shop οι κωδικοί του συνόλου των απαιτούμενων προϊόντων, ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες της ζήτησης, και τρίτον να δημιουργηθεί ένας επαρκής στόλος οχημάτων για τις καθημερινές διανομές. Στο μεταξύ, η caremarket.gr συνεχίζει να λειτουργεί απρόσκοπτα. Οι πελάτες της θα αποκτήσουν σταδιακά πρόσβαση σε ένα διευρυμένο κωδικολόγιο προϊόντων στις τιμές του φυσικού δικτύου της ΕΥΣ.

Ανάπτυξη σε δύο φάσεις
Ο σχεδιασμός της αλυσίδας για την πλήρη ενεργοποίηση του sklavenitis.gr ορίζει δύο φάσεις: Στην πρώτη θα ενσωματωθούν οι πενήντα εργαζόμενοι της caremarket.gr στο προσωπικό της ΕΥΣ, στην προοπτική της ενίσχυσης του δυναμικού τους, για την υποστήριξη των μελλοντικών σχεδίων ανάπτυξης του e-shop. Επί του παρόντος ο σχεδιασμός της εταιρείας προβλέπει την πλήρη κάλυψη των αναγκών της Αττική από συνολικά τρία έως τέσσερα dark stores. Στη δεύτερη φάση προβλέπεται η επέκταση του σχετικού project στα άλλα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, με πρώτο σταθμό τη Θεσσαλονίκη και δεύτερο την Πάτρα. Η ΕΥΣ προτίθεται να επεκτείνει γεωγραφικά τη δράση του e-shop ανάλογα με την κατά τόπους αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.

Σε ό,τι αφορά την Αττική, οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο αρχικός στόχος της ΕΥΣ είναι το e-shop σε εύλογο χρόνο να τετραπλασιάσει ή πενταπλασιάσει τις ημερήσιες παραδόσεις που κάνει σήμερα το caremarket.gr. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η πλήρης υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου για την επιτυχή οργάνωση και λειτουργία του e-shop sklavenitis.gr εκτιμάται ότι θα απαιτήσει περίπου δύο χρόνια (ως τα τέλη του 2021). Στο μεταξύ διάστημα το ενδιαφέρον της αλυσίδας θα στραφεί στην εξασφάλιση του μέγιστου δυνατού αποτελέσματος στον τομέα της διάθεσης προϊόντων και μέσω του διαδικτύου.

Αναφερόμενος στο άνοιγμα της ΕΥΣ στις ηλεκτρονικές πωλήσεις ο κ. Λάμπρος Παπακοσμάς, εντεταλμένος σύμβουλος της διοίκησης της εταιρείας, δήλωσε: «Θέτοντας σταθερά σε προτεραιότητα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, στόχος της ΕΥΣ είναι να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, πάντα με βάση το μοντέλο εμπορικής λειτουργίας και φιλοσοφίας που ισχύουν από την πρώτη ημέρα της ίδρυσής της. Η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί το πρώτο βήμα της επιχείρησης προς τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ώστε όλοι οι καταναλωτές να μπορούν να βρίσκουν και σε online περιβάλλον μία ευρεία ποικιλία προϊόντων, σε τιμές «τόσο φθηνά όσο πουθενά» και στην άριστη ποιότητα Σκλαβενίτης».