Στο φουλ έχει βάλει τις μηχανές της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός η διοίκησή της, προκειμένου στο διάστημα που ακολουθεί να υλοποιηθεί μια σειρά πρωτοβουλιών της, μέσω των οποίων θα ολοκληρωθεί η πλήρης αναμόρφωση της εικόνας της εταιρείας και του δικτύου της στην αγορά, από άποψη οργάνωσης των καταστημάτων και διάρθρωσης μέρους του κωδικολογίου των προϊόντων που διαθέτουν.

ιδικότερα, η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι το αργότερο στους επόμενους 12 έως 15 μήνες θα έχουν αλλάξει όψη τα καταστήματα του δικτύου της, αφού θα φέρουν τη νέα εταιρική ταυτότητα της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, δίχως πάντως να αποκλείεται η όλη προσπάθεια να ολοκληρωθεί νωρίτερα.

Οι σχετικές προσαρμογές γίνονται σε δύο διαφορετικές κλίμακες. Στα νεότερα σούπερ μάρκετ οι παρεμβάσεις περιορίζονται στην εξωτερική όψη των κτιρίων και εντός των καταστημάτων, στα σημεία που φέρουν τα σήματα και τα χρώματα της εταιρείας. Στις παλαιότερες εμπορικές μονάδες επιχειρούνται μεγαλύτερες προσαρμογές στους χώρους πωλήσεων, στη λογική της μερικής ή ολικής ανακαίνισης. Σημειώνουμε ότι ήδη μέχρι σήμερα με τη νέα εταιρική ταυτότητα της αλυσίδας «έχουν ντυθεί» περισσότερα από 30 σούπερ μάρκετ.
Πηγές της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, αναφερόμενες γενικότερα στην πολιτική επέκτασης του δικτύου της εταιρείας, σημειώνουν ότι τα δύο πρώτα νέα για το 2021 καταστήματά της θα εγκαινιαστούν το πρώτο στα Λουτρά Ωραίας Ελένης στην Κόρινθο και θα είναι εταιρικό, ενώ το δεύτερο στο Κολυμπάρι Χανίων και θα λειτουργήσει υπό καθεστώς franchise.

Εντός του έτους η αλυσίδα θα εγκαινιάσει περισσότερα νέα σούπερ μάρκετ, εταιρικά και franchise, ενισχύοντας το δίκτυο των 224 εταιρικών καταστημάτων της (370 μαζί με τις μονάδες δικαιόχρησης), ενώ οι «κεραίες» της είναι ανοικτές για το ενδεχόμενο νέων εξαγορών. Στο πεδίο αυτό τελευταία ενέργειά της ήταν η εξαγορά του συνόλου των μετοχών της CRM Αριάδνης στην Κρήτη. Πάντως, η εταιρεία κρατά κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με το τι προτίθεται να πράξει με την κρητική εταιρεία, έχοντας πλέον τον πλήρη έλεγχό της.

Έμφαση  στη διαφοροποίηση
Με γοργούς ρυθμούς προχωρά για λογαριασμό της αλυσίδας και η τυποποίηση τοπικών αγροτικών προϊόντων, που φέρουν στις συσκευασίες τους το σήμα «Θησαυροί της Ελλάδας», όπου αναγράφονται η περιοχή της προέλευσής τους και τα ονοματεπώνυμα των παραγωγών τους. Το εγχείρημα, όπως σημειώνουν παράγοντες της εταιρείας, τυγχάνει της θερμής υποδοχής των καταναλωτών και ήδη πλαισιώνεται από 94 κωδικούς προϊόντων. Η εταιρεία σχεδιάζει και προωθεί τη δημιουργία και παραγωγή περισσότερων τέτοιων προϊόντων. Παράλληλα, εμπλουτίζει και τη συλλογή των προϊόντων της ιδιωτικής ετικέτας, με το εμπορικό σήμα «Επιλογή μου», λανσάροντας νέους κωδικούς σε κατηγορίες προϊόντων όπου ήδη έχει παρουσία, αλλά και σε νέες προϊοντικές ομάδες.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον επιδεικνύει η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός για το e-shop της, το οποίο λειτουργεί ήδη από το 2017 και την περίοδο της πανδημίας εμφανίζει θεαματική ανάπτυξη. Σήμερα η εταιρεία υποστηρίζει τις διαδικτυακές της πωλήσεις σε 27 νομούς της χώρας, όπου διαθέτει ειδικές υποδομές (μικρά τοπικά e-hubs ή άλλες δομές), ενόσω επεκτείνει τη δράση του e-shop σε νέες περιοχές εμπλουτίζοντας, ταυτόχρονα, το κωδικολόγιο των προϊόντων που προσφέρει στους ψηφιακούς πελάτες της, βάσει των τάσεων της αγοράς. Εξάλλου, όπως είναι γνωστό, έχει συνάψει συμφωνία συνεργασίας με την BOX, μέσω της οποίας διαθέτει προϊόντα της.

Σημειώνουμε ότι η διοίκηση της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός έχει στόχο φέτος οι πωλήσεις τής εταιρείας να αυξηθούν στο επίπεδο των 400 εκατ. ευρώ.