Το όραμά του για την επόμενη μέρα του ιστορικού Domaine Porto Carras παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση ο Σεργκέι Σμιρνόφ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Όπως επεσήμανε, σκοπός της διοίκησης είναι να συνδυάσει τα ιστορικά στοιχεία του κτήματος με τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις – «να σεβαστούμε το παρελθόν, αλλά να έχουμε και σαφές όραμα για το μέλλον», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

Για το λόγο αυτό, πέρα από κλασικές ποικιλίες που παράγει εδώ και δεκαετίες το Κτήμα Πόρτο Καρράς, υπάρχει και το ροζέ κρασί που αρέσει περισσότερο στους νεότερης ηλικίας καταναλωτές.

Προτεραιότητα δίνεται επίσης στην ελληνική αγορά, με την οποία η εταιρεία είναι στενά συνδεδεμένη, ενώ σημαντικό στοιχείο αποτελεί η μείωση των brands που παράγει το Κτήμα Πόρτο Καρράς – όπως ανέφερε ο κ. Σμιρνόφ, όταν ανέλαβε επικεφαλής υπήρχαν συνολικά 27 labels, καθιστώντας δύσκολη τη διαχείρισή τους.

Στόχος είναι τα brands της εταιρείας να μην ξεπερνούν τα 10-15. Έμφαση δίνεται επίσης στην επισκεψιμότητα των αμπελώνων, ώστε να μπορούν οι επισκέπτες όχι απλά να δοκιμάζουν κρασί, αλλά να βιώνουν μία ολοκληρωμένη οινική εμπειρία, ενώ αναγκαία είναι και η αποκατάσταση κάποιων αμπελιών.

Πρόκληση για όλα αυτά αποτελεί βέβαια η κλιματική αλλαγή, που επηρεάζει τη σοδειά, και η έλλειψη νερού στη Χαλκιδική.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter