Οι δύο επικεφαλής των μεγάλων εταιρειών ερευνών, που παρακολουθούν εβδομάδα την εβδομάδα την εξέλιξη του κλαδικού τζίρου, ο κ. Παναγιώτης Μπορέτος της IRI Hellas και ο κ. Βάϊος Δημοράγκας της Nielsen Hellas, αναδεικνύουν και εξηγούν με τις συνεντεύξεις τους στο «σελφ σέρβις» τα χαρακτηριστικά της χαρμόσυνα απρόσμενης για την οργανωμένη λιανική ανθοφορίας των πωλήσεών της στη διάρκεια του δραματικού για την παγκόσμια κοινωνική και οικονομική ζωή 2020, λόγω της πανδημίας.

Και οι δύο είναι φειδωλοί σε ό,τι αφορά τις προβλέψεις τους για την προοπτική των πωλήσεων του κλάδου φέτος κι όχι άδικα. Η κρίση στη δημόσια υγεία, ενόσω εξακολουθεί να χειμάζει την καθημερινή ζωή, μεταμορφώνοντας άρδην τις καταναλωτικές και επιχειρηματικές συμπεριφορές κι ασφαλώς το ψυχολογικό κλίμα, μετατρέπεται όλο και βαθύτερα σε σύνθετη κοινωνικοοικονομική κρίση, της οποίας το μέλλον δεν συναρτάται μόνο με την πρόοδο του εμβολιασμού του πληθυσμού κατά της νόσου, που κι αυτή, άλλωστε, εξελίσσεται προβληματικά. Ως γενική έννοια η λέξη «πιέσεις», στον πληθυντικό αριθμό, μάλλον ταιριάζει να περιγράψει εναργέστερα όσα έπονται όχι άμεσα, ίσως,
αλλά μεσομακροπρόθεσμα οπωσδήποτε, στις διαθέσεις και τα οικονομικά όλων.
Ακόμα και των πλέον ευνοημένων συγκυριακά…

 

Δείτε τη συνέντευξη του κ. Παναγιώτη Μπορέτου της IRI Hellas στον Νικόλα Παπαδημητρίου

https://selfservice.gr/?p=114631&preview=true

Δείτε τη συνέντευξη του κ. Βάϊου Δημοράγκα της Nielsen Hellas στον Νικόλα Παπαδημητρίου

https://selfservice.gr/?p=114635&preview=true