Σχεδόν ένα τρίτο των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε σε πρόσφατη έρευνα πως έχει νιώσει την επιθυμία να γευτεί κάποιο καλλυντικό προϊόν!

Με την κυκλοφορία προϊόντων προσωπικής φροντίδας, όπως σαμπουάν, μασκών περιποίησης μαλλιών κλπ, που με τα συστατικά τους, το άρωμα και τη συσκευασία τους παραπέμπουν σε τρόφιμο, είναι λογική η δηλωθείσα παρόρμηση.

Όπως παρατηρούν οι ερευνητές (η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 1.214 καταναλωτές στο τέλος του 2018, από την εταιρεία Streetbees, για λογαριασμό του βρετανικού περιοδικού The Grocer), τα όρια μεταξύ τροφίμων και καλλυντικών έχουν αρχίσει να χάνονται τα τελευταία χρόνια. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την εταιρεία Cornelius, που είναι σημαντικός προμηθευτής πρώτων υλών για την παραγωγή καλλυντικών, η χρήση φρούτων στη δημιουργία νέων προϊόντων αυξήθηκε μεταξύ 2013 και 2017 από 5% σε 10,7%. Αυτό το δεδομένο συνάδει με την αναζήτηση εκ μέρους των καταναλωτών καλλυντικών προϊόντων που περιέχουν φυσικά συστατικά, που αυξήθηκε κατά περίπου 60%.

Πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία για τη βιομηχανία τροφίμων. Οι καταναλωτές δηλώνουν σε ποσοστό 28%, πως συμφωνούν με τη δήλωση «θα ήθελα να δω περισσότερα brands τροφίμων να παράγουν καλλυντικά προϊόντα αξιοποιώντας τα συστατικά των προϊόντων τους». Επίσης, σε ποσοστό 46,8% δηλώνουν πως θα αγόραζαν καλλυντικά εμπνευσμένα από υγιεινούς χυμούς, κατά 34,4% από αρώματα καφέ (καπουτσίνο, μόκα, κλπ), 29% από σοκολάτα, 27,9% από γλυκά κοκ. Ήδη η εταιρεία αναψυκτικών Vita Coco έχει λανσάρει καλλυντικά που χρησιμοποιούν στην παραγωγή τους το λάδι καρύδας, που είναι βασική πρώτη ύλη των αναψυκτικών της.